Jihadinmymind Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Skal lage et skikkelig rolig album med sove/rolige sanger.. Jeg trenger noen skikkelig bra låter! Har du noen på lager, kom med dem! Takk Lenke til kommentar
FaO Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 ogobor: 2 veidde på ei sheidde!! den er ikke så rolig, men noe du absolutt bør ta med!! Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Tror ikke det ass.. mere sånne rolige klinesanger jeg var på jakt etter... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 enya, barry white Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Stort sett alt av Dido er i den stilen, sovner kvar gang eg høyrer på ho Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Evergrey - As Light Is Our Darkness Kamelot - Glory Damageplan - Soul Bleed Ulver - Østenfor Sol Og Vestenfor Maane Ulver - Høyfjeldsbilde Ulver - Halling Ulver - Utreise Ulver - Søfn - Ør Paa Alfers Lund Ulver - Ulvsblakk Rhapsody - Elnor's Magic Valley Rhapsody - Elgard's Green Valleys Sonata Arctica - Reckoning Day, Reckoning Night Sonata Arctica - Shy Dimmu Borgir - Fear And Wonder Dimmu Borgir - Sorgens Kammer Agathodaimon - Yesterday's Reprise Agathodaimon - Solitude Sirenia - Save Me From Myself Sirenia - Seven Sirens And A Silvertear Sirenia - In Sumerian Haze Sirenia - Meridian (Acoustic) Nightwish - Lappi I - Erämaajärvi Nightwish - Lappi IV - Etiäinen Nightwish - Kuolema Tekee Taiteilijan Moonsorrow - Matkan Lopussa Dissection - No Dreams In Breathless Sleep Dissection - Feathers Fell Her har du noe... Og kom ikke og si at disse ikke er rolige! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Karl Sanders - Of The Sleep Of Ishtar Ulver - Blinded By Blood Nick Cave & Kylie Minogue - Where The Wild Roses Grow Tom Waits - I Hope That I Don't Fall In Love With You Devin Townsend - Tiny Tears Björk - Unison Ninja Magic - Heartbreak Ninja Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Bare skaff denne platen: Opeth - Damnation Avslappende og vakkert. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Så kjedelig som den plata er så garanterer jeg kjapp innsovning i alle fall. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Ninja Magic - Heartbreak Ninja 5023942[/snapback] Klarer seg med berre den. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Kraftwerk har en del gode låter som man kan slappe av/sove til Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Albumet "Soft black stars" av Current 93 trur eg må vere noko av den beste "sove-musikken" eg har hørt. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Gåte - Gjendines bånsull Enya - May it be (nydelig sang) Lenke til kommentar
TrondPet Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) "Piano" av Last days of April. Super kjill låt. Last days of April er foressten et utrolig bra band som bør sjekkes ut om man ikke har gjort det. Endret 18. oktober 2005 av TrondPet Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Lifehouse - storm Jimmy eat world - my sundown Counting crows - Colorblind Coldplay - Trouble Morten Harket - Camila og tyven Enya - Sheppard moon R.Kelly & Jay-Z - Naked Magnet - Overenjoyed R.Kelly - u saved me Sting - Shape of my heart Sigur Rós - 01 på () Aaliyah - Miss you Bravo allstars - Let the music heal your soul Sting - Fields of gold Enya - Caribbean blue Her er en start, gi lyd hvis du trenger mer Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Metallica - Nothing Else Matters ... og hvis man tåler litt bråk blir man veldig fort slapp og sliten av Slipknot Endret 18. oktober 2005 av datating Lenke til kommentar
onlinehero Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hvis jeg er generelt deppa er Billy Joel - pianoman ett sikkert kort:) Og kjærlighetsdepping: - Mr. Big - to be with you - Toni Braxton - unbreak my heart - Jennifer Rush - The power of love - Blått & Rått - oppned (sjelden klassiker fra nord:), pm hvis du vil ha den) - Bill Withers - Ain't no sunshine - Nazareth - Love hurts - Bonnie Tyler - total eclipse of the heart - Procol Harum - A whiter shade of pale - Mariah Carey - When You Believe - The Fugees - killing me softly - DDE - vinsjan på kaia - Glenn Medeiros - Nothing's gonna change my love for you - Chris De Burg - Lady in red - Johnny Logan - Hold me now - Elton John - Sorry seems to be the hardest word - Bryan Adams - Everything I do/ Heaven - Cutting Crew - I just died in your arms tonight - Gary Moore - Still got the blues for you - Martika - Toy soldiers - Meatloaf - I would do anything for love - Michael Bolton - When a man loves a woman - M.L.T.R - The Actor - Morten Harket - Kamilla og tyven - R.E.M - Everybody hurts - Scorpions - Winds of change - Seal - kiss from a rose - Tommy Nilson - Öpna din dör - Witney Houston - I will always love you 4822169[/snapback] Disse passer godt. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Så kjedelig som den plata er så garanterer jeg kjapp innsovning i alle fall. 5023970[/snapback] Holdt kjeft, du har ingen stemmerett! (Ikke når du sier sånt i hvertfall) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hva er folk driver med når de foreslår slipknot her?? Furry Phreaks - Soothe (Chicane Mix) Chicane - No Ordinary Morning Maria Carey - Hero DJ Sammy - Heaven [Yanou's Candlelight Mix] Candee Jay - If I Were You [CandleLightMix] Michael Jackson - Liberian Girl <-- genial låt Michael Jackson - speechless Vet ikke om de er klinelåter, men rolige er det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg