FaO Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 vet at det finnes en funskjon i "kjør" for å få opp denne menyen, noen som vet hvilken det er?? Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Vet ikke. Men dette går an for og få fram oppgavebehandling: Du åpner Windows Oppgavebehandling ved å høyreklikke i et tomt område på oppgavelinjen og deretter klikke Oppgavebehandling. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 takker!! får prøve det når jeg kommer hjem.... men kom gjerne med kjør funksjonen også hvis noen vet den!! Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Skriv inn taskmgr, så får du opp "Oppgavebehandling", det samme som når du trykker Ctrl+alt+del Lenke til kommentar
FaO Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 ok folkens, da har jeg prøvd begge tippsene, men ingen av dem fungerer.. Jeg får bare opp en meny der jeg kan koble meg av innternett og logge meg av maskinen.... Noen som vet hva som er galt?? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Dersom du har flere brukere på maskinen oppfører CTRL-ALT-DEL slik den skal (slik det har vært i tidligere WinNT versjoner) og sender deg til Windows Security menyen med log off, lock, shut down etc, men dersom du bare har en bruker gir CTRL-ALT-DEL deg Windows Taskmanager. Dersom det er Taskmanager du vil ha så har det siden NT4 vært mulig å trykke CTRL-SHIFT-ESC for å få den frem. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 da får jeg prøve det når jeg kommer hjem skriver sikkert tilbake hvis det ikke går nå heller Lenke til kommentar
FaO Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 har nå testet ctrl+shift+esc og det er fremdeles den "uvante" menyen som kommer opp... er d noe jeg må innstallere/reistallere kanskje? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 CTRL-SHIFT-ESC skal gi deg denne menyen: mens CTRL-ALT-DELETE skal gi deg denne: Er det slik hos deg? Hvordan ser den manglende menyen ut? Lenke til kommentar
FaO Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 nei, ctrl+alt+del gir samme meny... kunne gitt bilde hvis jeg hadde hvisst hvordan man tar screenshot.... Men mitt bilde ligner ikke noen av de 2. På mitt står de forskjellige brukerene (bare administrator) og "log of" og "disconnect". Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Du tar screenshot ved å trykke ALT+PRINTSCREEN for så å paste i et bildeprogram som mspaint og så lagre som jpg. Forresten, hvilken windowsversjon har du? (skriv "winver" i run) Lenke til kommentar
FaO Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) dette er winver: Endret 21. oktober 2005 av FaO Lenke til kommentar
FaO Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) dette er "oppgave behandleren": edit: beklager den amatørmessige oppsettnigen! (hater å være noob ) Endret 21. oktober 2005 av FaO Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Dobbeltklikk på den grå ramma. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 :!: takker!! den har jeg savnet lenge your the man! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå