rend Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 En desperat alkis har på jakt etter lett omsettelige midler kastet en svær stein gjennom sideruten på min '86 Carina II, med det resultat at ruten havnet i bokstavelig talt tusen knas rundtom i inventaret på bilen min. (argh!) Om jeg får tak i brukt rute hos en høgger, er dette en jobb som er enkel å gjøre selv? Noen som vet om DYI-skift siderute-guides på internett? Evt. et _rimelig_ verksted i Bergensområdet? Fredrik. Lenke til kommentar
exs Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 En desperat alkis har på jakt etter lett omsettelige midler kastet en svær stein gjennom sideruten på min '86 Carina II, med det resultat at ruten havnet i bokstavelig talt tusen knas rundtom i inventaret på bilen min. (argh!) Om jeg får tak i brukt rute hos en høgger, er dette en jobb som er enkel å gjøre selv? Noen som vet om DYI-skift siderute-guides på internett? Evt. et _rimelig_ verksted i Bergensområdet? Fredrik. 5023258[/snapback] ikkeno prob det....bare gå til nermeste biltema og kjøp en haynes gjør det selv bok der står det veldig greit forklart hva du skal gjøre Lenke til kommentar
roysigurd Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Du klare det dær fint selv... vis du er litt nevenyttig. Du må av med dørtrekket for å komme inn i døra, der viinduet er festet. Vinduet er ofte klemt fast i nedkant, så denne "klemma" må du løsne på.. Få ruta inn i døra... kanskje du må fjerne lista rund vinduskarmen for å få dette til. Vanligvis bare å dra av. Sett ruta ned i klemma, sett på eventulet alle lister du har fjerna. Svei ruta helt opp/igjen. Fest skruene i klemma/festene til vinduet. Sett på dørtrekket... Vips.. du har rute igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå