Ger Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg har ADSL fra Telenor. Modem/ ruter er Topcom 871 BT Trådløs ruter/ AP er D-link DI-624+ Trådløs USB adapter D-link DWL-G122. Jeg har ikke fått den trådløse ruteren til å fungere enda. Har lett rundt etter lignende topics og fått noen clues...men hvis noen kan komme med konkrete (detaljerte) forslag blir jeg glad! :!: Modemet er satt opp og fungerer som det skal med PPPoE. I det jeg skal koble inn den trådløse ruteren må jeg som jeg har forstått enten: 1. Deaktivere ruterfunksjonen i modem/ ruter eller 2. Deaktivere ruterfunksjonen i trådløs ruter/ AP. Eller? PPPoE og DHCP- funksjonene skal da være på på den boksen som ivaretar ruter funksjonen regner jeg med. Hva slags løsning bør jeg gå for? Fordeler/ ulemper eller er det ett fett? Jeg trenger også tips om hvordan jeg eventuelt skal konfigurere 624+ hvis denne ikke skal settes opp med PPPoE. Help! Pliiis! Lenke til kommentar
^Sniper Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) 1. Deaktivere ruterfunksjonen i modem ppoe på router, [email protected] + passord! online! Endret 18. oktober 2005 av ^Sniper Lenke til kommentar
Ger Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Takk for svar! Funket som bare det! (litt overrasket) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå