geirthr Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg prøvde å endre størrelse på noen bilder jeg har på hjemme siden min for å gjøre de litt midre. Til å gjøre det brukte jeg photoshop. Jeg valgte også å lagre det i "medium kvalitet" for at de skulle bli enda mindre i kB størrelse. Men det jeg da oppdaget (etter å ha gjort dette på over 20 bilder) var at bildene faktisk ble større. Hvorfor det?? Så prøvde jeg å redigere bildene i Paint. Jeg endre bilde størrelsen men noen få % og mange av bildene ble halvert i antall kB. Hvorfor det? Hvordan får jeg bildene mindre i kB størrelse i Photoshop? Lenke til kommentar
gladsild Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg prøvde å endre størrelse på noen bilder jeg har på hjemme siden min for å gjøre de litt midre. Til å gjøre det brukte jeg photoshop. Jeg valgte også å lagre det i "medium kvalitet" for at de skulle bli enda mindre i kB størrelse. Men det jeg da oppdaget (etter å ha gjort dette på over 20 bilder) var at bildene faktisk ble større. Hvorfor det?? Så prøvde jeg å redigere bildene i Paint. Jeg endre bilde størrelsen men noen få % og mange av bildene ble halvert i antall kB. Hvorfor det? Hvordan får jeg bildene mindre i kB størrelse i Photoshop? 5022986[/snapback] prøv å lagre bildene i Save for Web istedenfor Save as. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg