Knutgrus Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Når jeg starter pc'n på nytt må jeg avslutte msn for så å starte det... "Hovedvinduet" kommer ikke opp når jeg dobbelklikker på ikonet ved klokka. Om jeg er pålogga, og høyreklikker på ikonet, og "send en direktemelding" kommer de kontaktene jeg har som er pålogga opp... Skal jeg så sende en melding til vedkommende kommer denne opp: Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 det der ser jo ut som windows messenger og ikke messenger 7.5 !? Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Sånn ser det ut til vanlig... Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 åja q: prøvd en reinnstallasjon? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Har du Macromedia Flash og Shockwave installert? Problemet ditt er kanskje forårsaket av mangel på en eller flere av disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå