Cowboystrekk Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Quake 2 og unreal Mulig jeg er sær men jeg digger coop! Har runda både unreal og NWN flere ganger sammen med venner Lenke til kommentar
slash Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Doom 2 har coop. Dette er utrolig morsomt! For de som vil spille doom3 i coop-mode, vil jeg anbefale opencoop på det varmeste, den nyeste patchen gjør dette til en knirkefri og utrolig tøff opplevelse! Ground control 2 lar deg fullføre singleplayer campaignen i coop. Utrolig morsomt! Lenke til kommentar
Klyde frog Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Den beste coop opplevelsen jeg har hatt er med Janes Longbow 2 fra 1997. Jeg og en kamerat spillte campaign hvor vi fløy i samme helikopter en AH 64 D Apache Longbow. Han var gunner jeg var pilot, siden jeg satt bakerst i helikopteret kunne jeg se hodet hans snu seg ettersom han gjorde det i spillet, tøft! Det var også mulig å fly Kiowa og Blackhawk sammen. Jeg vet dette høres veldig ut som Battlefield 2 men dette er 10x så realistisk+ at du spiller mot AI. Det er dette jeg savner med dagens Coop spill, mulighten til å kjøre/fly sammen med en kamerat i samme kjøretøy. Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Den beste coop opplevelsen jeg har hatt er med Janes Longbow 2 fra 1997. Jeg og en kamerat spillte campaign hvor vi fløy i samme helikopter en AH 64 D Apache Longbow. Han var gunner jeg var pilot, siden jeg satt bakerst i helikopteret kunne jeg se hodet hans snu seg ettersom han gjorde det i spillet, tøft! Det var også mulig å fly Kiowa og Blackhawk sammen.Jeg vet dette høres veldig ut som Battlefield 2 men dette er 10x så realistisk+ at du spiller mot AI. Det er dette jeg savner med dagens Coop spill, mulighten til å kjøre/fly sammen med en kamerat i samme kjøretøy. 5139437[/snapback] gjort det sjæl, tok av helt husker jeg, med logitech wingman warrior kjøpt i 95 ellerno Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hvis du skal dele spillene inn etter FPS og TPS vil jeg bare si at SC:Chaos Theory er TPS... ikke FPS slik som du har skrevet... Syns TPS er best Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Serious Sam 1 og 2 Stubbs The zombie (ihvertfall xbox versionen) Starship Troopers Conflict - Global Storm Kommer ikke på flere i farten EDIT: Må legge til "Full Spectrum Warrior", gøy på coop. Shadowgrounds og Obscure har også coop, men bare på samme PC. Endret 25. november 2005 av bensinkanna Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Ut i fra de spillene jeg har prøvd har følgende spill COOP: Delta Force Extreme Ghost Recon Operation Flashpoint (denne er meget innvikla) Splinter Cell Pandora Tomorrow Splinter Cell Chaos Theory C&C Generals Red Alert 2 Eagle Red (mod) Dette er de spillene jeg kom på i farten... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Commando_Sondre. du kunne jo lest lista på første side før du la ut den lista der da. De fleste spillene (om ikke alle) er nevnt. Dessuten har ikke Pandora Tomorrow COOP-mode. Bare vanlig Versus-mode. Endret 25. november 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Commando_Sondre. du kunne jo lest lista på første side før du la ut den lista der da. De fleste spillene (om ikke alle) er nevnt. Dessuten har ikke Pandora Tomorrow COOP-mode. Bare vanlig Versus-mode. 5208023[/snapback] Ops, men det er jo flere enn meg som har sagt samme spill 2-3 ganger Jaja, det var ment som info... Hmm, ja SC PT ikke COOP, tenkte litt vel mye på SC Chaos Theory... Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Om jeg ikke tar feil har Battlefield 1942 Coop-mode. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Far Cry har coop storyline dersom man legger inn modden på et par megabyte... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Blood må med på den lista om det ikke er det allerede. Hysterisk morsomt både som coop og deathmatch. Lenke til kommentar
skol Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Codename Outbreak har coop Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Codename Outbreak er vel til PS2, og ikke PC? Lenke til kommentar
aleh Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Blood må med på den lista om det ikke er det allerede. Hysterisk morsomt både som coop og deathmatch. Så sant! Husker jeg satt i LAN flere dager i strekk spilte Blood + utvidelsepakker og Shadow Warrior. The good old times Lo Wang. Master ninja assassin for 20 years. A Shadow Warrior. Shadow warriors are the best of the best, and Lo Wang was the best of the Shadow warriors. Every top company in Japan had a shadow warrior... a protector, a negotiator, a cleaner. Det sier det meste hva kan være bedre enn en "Master ninja assasin". Svaret er vel 2 eller flere "Master ninja assasins" i COOP. "You no mess with Lo Wang!" Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Fire Department/Captain 2 har coop! Kan spille gjennom SP-brettene, enten ved at spillerne styrer ulike grupper av brannmenn, eller man deler på alt (man kan rett og slett sitte og krangle om hvem som styrer hva, dra i hver sin ende med musen i samme brannbil . Min lillebror elsker det spillet. Lenke til kommentar
BompiTerje Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Fire Department/Captain 2 har coop! Kan spille gjennom SP-brettene, enten ved at spillerne styrer ulike grupper av brannmenn, eller man deler på alt (man kan rett og slett sitte og krangle om hvem som styrer hva, dra i hver sin ende med musen i samme brannbil . Min lillebror elsker det spillet. 6126155[/snapback] Serious sam og hele ghost recon rainbow six serien. Der er det masse timer med morro å ta av Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Rainbow Six: Lockdown, med sin ur-elendige AI, e ekstra morsomt i Coop. Sitter på voicechat sammen og ler av hvor dumme terroristene er (før man plaffer dem ned med scoped hagle, selvsagt). Rise of nations (og evt etterfølgere) hadde en slags coopmode der man kunne dele på å styre samme nasjon. Litt greit, da en kunne f.eks konsentrere seg om å fighte, mens den andre bygger ut basen og passer på at alt er på stell. Endret 18. mai 2006 av brsseb Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Armed Assault, frå folka bak Operation Flashpoint, vil ha coop. Så her er det berre ein ting å seie: *glede seg* Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Vekker denne tråden litt til live igjen, jeg. Det splitter nye rollespillet "Titan Quest" har kjempegode COOP-muligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå