Gå til innhold

Spill med CoOp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Doom 2 har coop. Dette er utrolig morsomt! :D

For de som vil spille doom3 i coop-mode, vil jeg anbefale opencoop på det varmeste, den nyeste patchen gjør dette til en knirkefri og utrolig tøff opplevelse!

Ground control 2 lar deg fullføre singleplayer campaignen i coop. Utrolig morsomt!

Lenke til kommentar

Den beste coop opplevelsen jeg har hatt er med Janes Longbow 2 fra 1997. Jeg og en kamerat spillte campaign hvor vi fløy i samme helikopter en AH 64 D Apache Longbow. Han var gunner jeg var pilot, siden jeg satt bakerst i helikopteret kunne jeg se hodet hans snu seg ettersom han gjorde det i spillet, tøft! Det var også mulig å fly Kiowa og Blackhawk sammen.

Jeg vet dette høres veldig ut som Battlefield 2 men dette er 10x så realistisk+ at du spiller mot AI.

Det er dette jeg savner med dagens Coop spill, mulighten til å kjøre/fly sammen med en kamerat i samme kjøretøy.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Den beste coop opplevelsen jeg har hatt er med Janes Longbow 2 fra 1997. Jeg og en kamerat spillte campaign hvor vi fløy i samme helikopter en AH 64 D Apache Longbow. Han var gunner jeg var pilot, siden jeg satt bakerst i helikopteret kunne jeg se hodet hans snu seg ettersom han gjorde det i spillet, tøft!  Det var også mulig å fly Kiowa og Blackhawk sammen.

Jeg vet dette høres veldig ut som Battlefield 2 men dette er 10x så realistisk+ at du spiller mot AI.

Det er dette jeg savner med dagens Coop spill, mulighten til å kjøre/fly sammen med en kamerat i samme kjøretøy.

5139437[/snapback]

gjort det sjæl, tok av helt husker jeg, med logitech wingman warrior kjøpt i 95 ellerno

Lenke til kommentar

Serious Sam 1 og 2

Stubbs The zombie (ihvertfall xbox versionen)

Starship Troopers

Conflict - Global Storm

Kommer ikke på flere i farten :)

EDIT: Må legge til "Full Spectrum Warrior", gøy på coop.

Shadowgrounds og Obscure har også coop, men bare på samme PC.

Endret av bensinkanna
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Ut i fra de spillene jeg har prøvd har følgende spill COOP:

Delta Force Extreme

Ghost Recon

Operation Flashpoint (denne er meget innvikla)

Splinter Cell Pandora Tomorrow

Splinter Cell Chaos Theory

C&C Generals

Red Alert 2 Eagle Red (mod)

Dette er de spillene jeg kom på i farten...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Commando_Sondre. du kunne jo lest lista på første side før du la ut den lista der da. De fleste spillene (om ikke alle) er nevnt. Dessuten har ikke Pandora Tomorrow COOP-mode. Bare vanlig Versus-mode. :)

5208023[/snapback]

Ops, men det er jo flere enn meg som har sagt samme spill 2-3 ganger :dontgetit:

Jaja, det var ment som info...

Hmm, ja SC PT ikke COOP, tenkte litt vel mye på SC Chaos Theory...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Blood må med på den lista om det ikke er det allerede. Hysterisk morsomt både som coop og deathmatch.

Så sant! Husker jeg satt i LAN flere dager i strekk spilte Blood + utvidelsepakker og Shadow Warrior. The good old times :)

Lo Wang.  Master ninja assassin for 20 years.  A Shadow Warrior.  Shadow warriors are the best of the best, and Lo Wang was the best of the Shadow warriors.  Every top company in Japan had a shadow warrior... a protector, a negotiator, a cleaner.

Det sier det meste hva kan være bedre enn en "Master ninja assasin". Svaret er vel 2 eller flere "Master ninja assasins" i COOP. :D

"You no mess with Lo Wang!"

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Fire Department/Captain 2 har coop! Kan spille gjennom SP-brettene, enten ved at spillerne styrer ulike grupper av brannmenn, eller man deler på alt (man kan rett og slett sitte og krangle om hvem som styrer hva, dra i hver sin ende med musen i samme brannbil :p. Min lillebror elsker det spillet.

Lenke til kommentar
Fire Department/Captain 2 har coop! Kan spille gjennom SP-brettene, enten ved at spillerne styrer ulike grupper av brannmenn, eller man deler på alt (man kan rett og slett sitte og krangle om hvem som styrer hva, dra i hver sin ende med musen i samme brannbil :p. Min lillebror elsker det spillet.

6126155[/snapback]

Serious sam og hele ghost recon rainbow six serien. Der er det masse timer med morro å ta av

Lenke til kommentar

Rainbow Six: Lockdown, med sin ur-elendige AI, e ekstra morsomt i Coop. Sitter på voicechat sammen og ler av hvor dumme terroristene er (før man plaffer dem ned med scoped hagle, selvsagt).

Rise of nations (og evt etterfølgere) hadde en slags coopmode der man kunne dele på å styre samme nasjon. Litt greit, da en kunne f.eks konsentrere seg om å fighte, mens den andre bygger ut basen og passer på at alt er på stell.

Endret av brsseb
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...