Gå til innhold

Spill med CoOp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Amnio, AvP hadde da vel ikke COOP!

AvP 1 inneholdt en coop-modus, vel og merke var det ikke samme som som singelplayer kampanjen men likevel svert morro så samarbeide med noen kammerater som marine når man blir angrepet av horder med aliens.

EDIT: så jeg jeg var litt sent ute med å poste den kommentaren, men det er en liten feil i det Amnio sier. Det var også egene coop brett i tilleg til deathmatch-bretta.

5029382[/snapback]

Sjekka opp og det viser seg at brettet "Stranded" ikke finnes i deathmatch, mens brettene "Massacre" og "Statue" ikke finnes i coop. Så du har rett i at det ikke er samme brett i deathmatch og coop. Var ei stund siden jeg hadde prøvd det sist merker jeg. Husker det var skikkelig show når hele kameratgjengen var fanga i et hjørne med lite ammo og masse aliens rundt seg, det var stemning. :)

Om det skulle være noe tvil støtter spillet følgende spillmoduser: cooperative, alien tag, deathmatch, species deathmatch, last man standing og predator tag.

Edit: skrivefeil samt problemer med quote (klammeparenteser i nick).

Endret av Amnio
Lenke til kommentar
Eneren hadde jo en form for coop der du sloss mot stadig spawnende aliens på de vanlige deathmatchbrettene.

5029343[/snapback]

Jasså ja. Det fikk jeg aldri med meg. Muligens fordi jeg ikke spilte '1ern i nettverk. Var ikke så gammel på den tiden. :p

2'ern hadde i allefall ingen COOP. Det spilte jeg mye på nett. Utrtolig morsom MP, men en COOP-modus i tillegg hadde vært enda bedre. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hva står "COOP" for?

5029390[/snapback]

coop = cooperative, altså samarbeid -> samarbeidsmodus

Doom 3 er bare så rått å spille coop på! Man kan bruke "Last man standing" eller "open coop mod". (er kanskje flere, men det er de to jeg har prøvd)

Lenke til kommentar
Nevnt før?

Battlefield 2 COOP v4.0

http://www.ausgamers.com/files/details/html/18392

5050838[/snapback]

Personlig regner ikke jeg (og en del andre jeg kjenner) BF-seriens COOP som en COOP-modus. Du spiller med bots, joda, men det er liksom ikke det samme som å gå gjennom oppdrag og sånn. Det blir noe av det samme som CS, de virrer bare rundt og sånn. Det er jo forsåvidt en slags COOP-mode, men etter min mening synes jeg ikke disse typer spills COOP-moduser burde karakteriseres som COOP. Det må være opp til trådstarter å velge om han vil ha dem i lista si da. :)

Lenke til kommentar
Delta Force 1 - 6

Alle med CoOp, online!

5070059[/snapback]

Seks Delta Force spill? :hmm:

Skal vi se...

Delta Force

Delta Force 2

Delta Force: Land Warrior

Delta Force: Task Force Dagger

Delta Force: Black Hawk Down (med expansion pack)

Delta Force Xtreme

Hmm, det er visst seks her ja, MEN!!

Delta Foce Xtreme er en re-make av 1'ern, og BHD har ikke COOP (med mindre det kom med en patch?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...