langballe7979 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Hei, je skal nå bytte ut min gamle HDD med en ny S-ATA HDD. Men nå jeg er ikke sikker på hvem jeg skal velge. Har titta litt på den. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307913&cks=PLS Men det er S-ATA2 ? Kan jeg ha det på ASUS A8N-SLI ? Noen andre forslag.? MVH Martin. =D :edit: Jeg har nå kjøpt meg den samsung disken. Men når jeg skal instalere OS på den vises bare 130 gb i instalasjons programmet.? Hvofor viser det ikke 250 GB som den skal være? Endret 25. oktober 2005 av langballe7979 Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hei. Jeg kjøpte akkurat samme disken for en måned siden og kjører den på et MSI K8N Neo platinum hk. Det er heller ikke S-ATA2 (eller S-ATA 300 som noen foretrekker å kalle det). Så lenge du har s-ata kontakter på hovedkortet vil jeg tro det skulle gå bra. Forøvrig vil jeg si det er en bra disk så langt. Veldig stille og lite varmeutvikling. Vet ikke hvordan den er i det lange løp da jeg bare har hatt den i en måned, men det ser bra ut så langt. Lenke til kommentar
langballe7979 Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Ok =) Da vet jeg det Trur det blir den disken ja Takk for svar Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jepp, så lenge du har en SATA-port på hovedkortet så fungerer det. Det er ikke noen kompatibilitetsproblemer mellom forskjellige hovedkort med SATA og SATA harddisker. Hitachi T7K250 som koster det samme, samme plassen er også et valg jeg vil støtte. Lenke til kommentar
asuspc Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Kjøpte samme for en måned siden for montering i en dell jeg har hjemme, og den har virket upåklagelig. Rask, stillegående og med liten varmeutvikling. Vesentlig bedre på alle områder enn det Maxtor skrapet Dell hadde levert. Lenke til kommentar
langballe7979 Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Takk, da vet jeg at det ikke er noe problem med S-ATA og S-ATA2 Trur jeg går for den Samsung SpinPoint P120S 250GB Virke bra. Står en del bra om den på koplett å Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Står en del bra om den på koplett å Jeg liker bedre å holde meg til erfaringene fra brukere her på forumet og de finner du i prisguiden: https://prisguiden.no/harddisk/sams...iews/28581.html (Det står stort sett bare bra om den der også) PS. Jeg må i samme slengen få oppfordre alle til å legge inn erfaringene sine i prisguiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå