mcgroven Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Det har blitt mye fotball på Gamer.no i det siste. Enkelte vil hevde at nok får være nok. Vel, det kommer nok litt mer. Les mer Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Godt skrevet, og en fin oppsumering av de to spillene Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Nå har Electronic Arts (EA) og Konami født hver sin velskapte spillbaby. Å føde betyr å lage noe nytt, men vil vel ikke si at Fifa eller PES er "nytt" så kan vel ikke kalle det for en nyfødt baby Nok pirk. Fin artikkel. Er ikke så inetersert i fotball, men er jo de som er det så må bære være der. Min interesse for fotball er så lav at jeg heier på Ozonlage Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Bra artikkel! Godt skrevet, artig å lese. Godt jobbet! Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jepp, kjempeartikkel Jeg er heller ikke av den fotballinterreserte typen, hver gang det er fotball på tv`n løper jeg i motsatt retning, men fotballspill på datan er topp Mitt valg falt i år på Fifa og jeg syntes det var helt konge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg