ssswopp Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 her har vi bilde av en motor.. er det noen som kan forklare hvor de diverse delene på motoren er osv.. prøver å lære meg litt motor støff, å da ville dette vært en litt fin hjelp.. håper noen kan svare lange utfyllende svar og ikke bare unødvendig shit.. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 hvilket bilde ? 5022678[/snapback] oi.. her.. nå da!? Lenke til kommentar
otis Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 hvilket bilde ? 5022678[/snapback] oi.. her.. nå da!? 5022734[/snapback] Det hadde vært mye bedre med et mye større bilde da. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) denne motoren er jo ikke helt orginal da men.. edit: trykk på bilde for å få d strørre.. Endret 18. oktober 2005 av ssswopp Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 ingen som kan si meg noe?? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Kjøp en hayes-bok. Dessuten vil du ikke se halvparten av alle delene i motoren på et slikt bilde. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) du ser jo bare toppen og luftfilter der nesten.. skal du lære noe om en motor så trenger du mer enn ett bilde av ett åpent panser, men kan si så mye at jeg ser: Manifolden Turbo /m dumpventil Åpent luftfilter med kaldluftsrør Og det var igrunn det Edit: Lille leif vennen var her igjenn Endret 18. oktober 2005 av HiTeCk Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 ok.. hva annet kan jeg gjøre da?? hvor får jeg kjøpt en sånn hayes-bok?? på alle slags bokbutikker?? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 ok.. hva annet kan jeg gjøre da??hvor får jeg kjøpt en sånn hayes-bok?? på alle slags bokbutikker?? 5023368[/snapback] Høres kansje dumt ut, men om du prøver spillet Street Legal Racing Redline så kan det faktisk hende du lærer litt Ellers kan du jo gjøre som jeg alltid har gjort.. finne tak i noen som skrur mye på bil å vere med på det.. Jeg har faren min så det ble vel ganske lett sånn sett Hayes bøkene får du vel tak i på bokhandelen tenker jeg.. bare å gå ned å be dem bestille, men dette er vel ikke lesestoff for hvem som helst tenker jeg.. men kan alltids prøve.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Biltema har Haynes-bøker... Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 ok.. hva annet kan jeg gjøre da??hvor får jeg kjøpt en sånn hayes-bok?? på alle slags bokbutikker?? 5023368[/snapback] Høres kansje dumt ut, men om du prøver spillet Street Legal Racing Redline så kan det faktisk hende du lærer litt Ellers kan du jo gjøre som jeg alltid har gjort.. finne tak i noen som skrur mye på bil å vere med på det.. Jeg har faren min så det ble vel ganske lett sånn sett Hayes bøkene får du vel tak i på bokhandelen tenker jeg.. bare å gå ned å be dem bestille, men dette er vel ikke lesestoff for hvem som helst tenker jeg.. men kan alltids prøve.. 5023385[/snapback] hvordan spill er d?? pc spill? ps2?? kan du gi meg link til det spille.. digger bil spill så d ville kansje blitt en fin løsning.. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 ok.. hva annet kan jeg gjøre da??hvor får jeg kjøpt en sånn hayes-bok?? på alle slags bokbutikker?? 5023368[/snapback] Høres kansje dumt ut, men om du prøver spillet Street Legal Racing Redline så kan det faktisk hende du lærer litt Ellers kan du jo gjøre som jeg alltid har gjort.. finne tak i noen som skrur mye på bil å vere med på det.. Jeg har faren min så det ble vel ganske lett sånn sett Hayes bøkene får du vel tak i på bokhandelen tenker jeg.. bare å gå ned å be dem bestille, men dette er vel ikke lesestoff for hvem som helst tenker jeg.. men kan alltids prøve.. 5023385[/snapback] hvordan spill er d?? pc spill? ps2?? kan du gi meg link til det spille.. digger bil spill så d ville kansje blitt en fin løsning.. 5023449[/snapback] Er ett PC spill. Kjøper deg bil og har muligheten til å demontere absolutt alt på den. Setter sammen motoren fra bunnen av osv.. Er nok desverre ett vanskelig spill å få tak i i norge så det spørrs om du ikke må til med litt andre måter for å finne tak i det ser nå at play.com har sluttet å selge det også.. her er ihverfall link til spillet: Invictus Gå til games > Street Legal Racing Redline Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 ok.. hva annet kan jeg gjøre da??hvor får jeg kjøpt en sånn hayes-bok?? på alle slags bokbutikker?? 5023368[/snapback] Høres kansje dumt ut, men om du prøver spillet Street Legal Racing Redline så kan det faktisk hende du lærer litt Ellers kan du jo gjøre som jeg alltid har gjort.. finne tak i noen som skrur mye på bil å vere med på det.. Jeg har faren min så det ble vel ganske lett sånn sett Hayes bøkene får du vel tak i på bokhandelen tenker jeg.. bare å gå ned å be dem bestille, men dette er vel ikke lesestoff for hvem som helst tenker jeg.. men kan alltids prøve.. 5023385[/snapback] hvordan spill er d?? pc spill? ps2?? kan du gi meg link til det spille.. digger bil spill så d ville kansje blitt en fin løsning.. 5023449[/snapback] Er ett PC spill. Kjøper deg bil og har muligheten til å demontere absolutt alt på den. Setter sammen motoren fra bunnen av osv.. Er nok desverre ett vanskelig spill å få tak i i norge så det spørrs om du ikke må til med litt andre måter for å finne tak i det ser nå at play.com har sluttet å selge det også.. her er ihverfall link til spillet: Invictus Gå til games > Street Legal Racing Redline 5023485[/snapback] om du finner no plasser som selger d spille så si ifra.. assa tenker på netshop osv.. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg nevner noen av delene i en motor i denne workloggen. Please ikke quote så mange innlegg. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Her kan du finne ut av det meste du lurer på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå