ostmann_pat Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Jeg har to at strømforsyninger som jeg skulle starte nå nettopp, men De VIRKET IKKE! Ok, det var kanskje ikke så rart, men det er mer merkelig enn du tror. Jeg plugga i den ene psuen og starta den. vifta gikk rindt i et lite sekund før den stoppet helt. jeg startet den igjen og akkurat det samme skjedde en gang til. Jeg prøvde utallige ganger, men den ville ikke virke! ****** tenkte jeg og startet den andre. Akkurat det samme skjedde med denne også!!! Jeg startet, og stoppet, startet og stoppet, men det ble ikke bedre!!! HJELP MEG!! Trenger svar så fort som mulig! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Hva har du koblet det til? Har du prøvd å bare kortslutte kretsen for å prøve PSU utenom PC (Grønn kabel med en sort?) Lenke til kommentar
ostmann_pat Skrevet 21. august 2002 Forfatter Del Skrevet 21. august 2002 det er jo gamle at psuer! (ikke si at de gamle heter atx, jeg mener da de heter at) bare trykk på bryteren så starter de! de sto oppå peisen altså ikke i kabinettet :smile: Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Hei! For at strømforsyningene dine skal virke så må du ha belasting på dem. (en vifte eller noe) Les forresten de nye rettningslinjene. Lenke til kommentar
ostmann_pat Skrevet 21. august 2002 Forfatter Del Skrevet 21. august 2002 kobla på et mobo og en floppy OG DET FUNKA! TAKK, TAKK, TAKK og TAKK!!!! ps: rettningslinjer? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 http://forum.hardware.no/nettikette.php Menes nok din store appettit for store bokstaver og dårlig bruk av emne-tittel. Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Helt riktig borre, gadd bare ikke finne det, skriver så seint for tiden. Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Herregud så streng dette forumet har blitt da? Folk som bare kommer innom her for å søke hjelp av og til, leser da ikke retningslinjene. Syns vi kan være litt mer tolerante. såfremt det ikke er ekstreme tilfeller da seff Lenke til kommentar
BBC Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 ...det er vanlig nett-etikette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå