diskvask Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Noen som har vært borti feilmeldingen "Kan ikke slette utklippstavlen" i Excel 2003? Feilmeldinga popper opp når jeg forsøker å kopiere en eller flere celler. Problemet dukker som regel opp etter at man har jobbet en god stund med flere regneark, noen av de på 10000+ rader. Kopier/lim inn funker heller ikke i f.eks. notepad etter at dette skjer, men jeg får ingen feilmelding. Midlertidig løsning er omstart av Excel... Lenke til kommentar
fgange Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Noen som har vært borti feilmeldingen "Kan ikke slette utklippstavlen" i Excel 2003? Feilmeldinga popper opp når jeg forsøker å kopiere en eller flere celler. Problemet dukker som regel opp etter at man har jobbet en god stund med flere regneark, noen av de på 10000+ rader. Kopier/lim inn funker heller ikke i f.eks. notepad etter at dette skjer, men jeg får ingen feilmelding. Midlertidig løsning er omstart av Excel... 5022593[/snapback] Hei, Vi hadde nettopp et slikt problem. Jeg kjørte Norton Systemworks (2004) og fant at det manglet en del Office fellesfiler i registry. Etter å ha kjørt Fix og rettet disse feilene forsvant problemet. For vår del nyttet ikke omstart av Excel. PS. Officepakkene våre ble oppdatert med Service Pack 2 for et par dager siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå