pjoppen Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Jeg har lånt Spiderman på en cdr plate, denne skulle jeg legge på harddisken. etter 30 sekunder fikk jeg denne feilen "Kan ikke kopiere SpiderMan: Datafeil(sirkulerende overflødighetskontroll, CRC)" Hva betyr dette? Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Brukte du den vanlige kopier-funksjonen? Kan ikke si jeg har sett noe liknende ved bruk av den. Uansett, CD'en er antagelig feilbrent. Spør kameraten din om han får til å kopiere fra den. Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Jeg har fått feilmelingen før, når jeg prøvde å lese en oppripa CD. Tipper CDen din er feilbrent. Det er faktisk den mest avanserte feilmeldingen jeg har sett windows har, utennom blåskjermene. Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Plata er nok feilbrent. CRC betyr "cyclic redundance checksum". Tyder på at det er en feil som gjør at dataene som ligger på plata ikke stemmer med det som skulle vært der. Få den brent på nytt, såløser vel dette seg. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 eller det kan være at han har benyttet "over-burn" når han brendte den, om ikke cd-rommen din støtter dette er det ikke sikkert den klarer å lese den.. rett meg om jeg tar feil her..! Lenke til kommentar
pjoppen Skrevet 21. august 2002 Forfatter Del Skrevet 21. august 2002 Den brennere jeg har nå kjøpte jeg av fyren som brente spiderman, så den komer faktisk fra samme spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå