Gå til innhold

64-bit patch for UT2k4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det AMD som tar ansvar her eller? Hvis det er tilfelle så må jeg si at jeg er imponert over AMD. Tolker jeg det riktig ved at AMD står bak patchen til ut og fc?

 

Synes spill produsenter bør få ut fingern snart å lage spill som støtter dette med en gang.

 

Eller er det AMD vi må stole på for at at det skal komme ut slike patcher til de spilla vi spiller mest?

 

Hvis jeg er helt på jordet, beklager jeg :blush:

Lenke til kommentar
Er det AMD som tar ansvar her eller? Hvis det er tilfelle så må jeg si at jeg er imponert over AMD. Tolker jeg det riktig ved at AMD står bak patchen til ut og fc?

5047814[/snapback]

Det er nok ikkje AMD som har laga 64 bits patchen til Far Cry, og dei har nok heller ikkje laga den til UT.

Lenke til kommentar
Er det AMD som tar ansvar her eller? Hvis det er tilfelle så må jeg si at jeg er imponert over AMD. Tolker jeg det riktig ved at AMD står bak patchen til ut og fc?

5047814[/snapback]

Det er nok ikkje AMD som har laga 64 bits patchen til Far Cry, og dei har nok heller ikkje laga den til UT.

5047895[/snapback]

 

Tror Goodall mente at AMD har pusha utviklerne av FarCry og Unreal Tournment 2004, slik at de har laget 64bits patcher.

 

Eller tar jeg feil Goodall?

Lenke til kommentar

Tja...definisjons sak ;)

 

Men i hovedsak var det vel mest om AMD hadde noe med patchene å gjøre i det hele tatt? Enten at de pusher utviklerne eller samarbeider med de på en eller annen måte.

 

For det virker jo som AMD er inne i bildet på en eller annen måte, men det har jo ikke så mye å si bare vi får det vi trenger :w00t:

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

I Far Cry sitt tilfelle så var det planlagt ein 64 bit versjon i utgangspunktet. AMD har sjølvsagt hatt ein finger med i spelet, men det er Crytek som har "tatt ansvar" for å lage ein 64 bitversjon.

 

Det er ikkje uvanleg at produsenter som AMD/Intel/ATI/Nvidia støtter opp om utviklarane for at dei skal ta i bruk teknologi som dei tilbyr (og sjølvsagt få namnet sitt på spelkoveret).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...