euroshopper Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Det er på tide å bytte ut min 5år gamle Presario. Pga. mangel på teknisk kunnskap så har jeg tenkt å satse på en "ferdig" PC så slipper jeg å tenke på om delene fungerer optimalt sammen osv. Har funnet to kandidater. Komplett Gamer a30 vs. Dimension XPS 600 Og da lurte jeg om en de av dem er noe for meg. Krav: Budsjett ca 13k [EDIT] helst under... Maskinen skal ikke overklokkes Maskinen skal brukes til internett, spill (moderne spill), PS CS, InDesign og Illustrator osv Maskinen skal ha en god prossesor siden den ikke skal byttes ut på en stund (Har hatt samme PC i 5+ år) Ram er bare digg jo mer jo bedre Audigy osv. er unødvendig, lyden fra HK holder i massevis Takk Endret 7. juli 2006 av euroshopper Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Er alle programmene på Dell'n nødvendig? Så ut som mye rot spør du meg.... Edit: Har over hodet ingen erfaring med dell selv. Endret 18. oktober 2005 av Knutgrus Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Tror Komplett alternativ kan være best, siden denne har en større mulighet for senere oppgradering. Som jeg skjønner på deg er du ikke den helt erfarne mekke dud1. Men tror jeg ville satset på Komplett PCen. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 AMD prosessor kan være en fordel framfor INTEl når det gjelder spilling Lenke til kommentar
nassenøff Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Gå for Dell-maskinen, har selv en Dimension 8400 med 6800 GT, aldri hatt noen problemer med spill. Lenke til kommentar
anders-j Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) har hørt at dell har annerledes kabinett og hovedkort. så hvis du skal bytte kabinett så må du ha nytt hovedkort også, og omvendt. Endret 18. oktober 2005 av anders-j Lenke til kommentar
krivaag Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg ville gått for A30 Pcen pga CPU og Skjermkort. Ang Finans på dell er ikke det bare for Firma ? Lenke til kommentar
krivaag Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Men dell har skjerm som er noe bedre da. Endret 18. oktober 2005 av krivaag Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Tror Komplett alternativ kan være best, siden denne har en større mulighet for senere oppgradering. 5022550[/snapback] har hørt at dell har annerledes kabinett og hovedkort.så hvis du skal bytte kabinett så må du ha nytt hovedkort også, og omvendt. 5026271[/snapback] Nesten fasitsvar. Tusen takk for alle svarene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå