Gå til innhold

Tastaturtelefon noe for meg?

United1

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg nye mobil og har sett litt på disse tastaturtelefonene. Hvorvidt de er noe meg er vanskelig for dere å avgjøre før dere vet noe om meg som mobilbruker..........

Jeg ringer lite, kanskje 2.min pr uke, jeg sender heller ikke allverdens med meldinger. Tipper jeg ligger på 20stk i uken. Kamera, MP3 osv er absolutt ikke

nødvendig, og designet på telefonen bryr jeg meg ikke om. Den bør ha god talekvalitet og enkle menyer.

I tillegg må jeg nevne at jeg er verdens tregeste sms'er. T9 funksjonen (ordlistegreiene) er noe jeg aldri bruker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har prøvd det, men syns det er noe herk..... Hehe, jeg er sannsynligvis den eneste i hele verden som syns det men :-)

5022517[/snapback]

har sett det eg og. det er en veldig god pris for en ny sk65 utenabbo. ;)

men den har ikke kamera da..

Endret av 3000
Lenke til kommentar

Jaha ja. Jeg bestilte mobilen 18.10.2005. Fikk en ordebekreftelse. Har ikke hørt noe siden og purret i dag via mail. Får jeg ikke mobilen kommer jeg ikke til å gå spesielt stille i dørene. Har de ikke flere mobiler så bør jeg få beskjed om dette!

Har jo sittet her med en mobil jeg kun kan sende meldinger med.

Lenke til kommentar
www.utenabonnement.no. Er de seriøse?

5024932[/snapback]

Jeg velger nå å svare meg selv, og gjør det med et nei (med forbehold dog).

Ordre bekreftet 18.10.2005.

Ifølge deres egne sider så sendes pakken 1-2 dager etter ordre er bekreftet. I tillegg skriver de at "Pakkesporingen blir aktivert når sendingen er registrert på Postens terminal.". Ikke noe slikt som vises på min side.

Videre opplyser de om at frakt kommer på 149,- pr ordre, mens postoppkrav fører til ytterligere 50,-. I min ordre står frakt på 200,-, mens postoppkrav ligger på 100,-.

Varebeholdningen var på over 40stk i det jeg bestilte.

Dersom det hele ordner seg så skriver jeg selvsagt det i denne tråden, men nå syns jeg det begynner å dra ut i tid.

Endret av United1
Lenke til kommentar

United1, nå må du slappe av.

Det står tydelig på ordren din at den er RESTNOTERT.

Det betyr at de ikke har flere på lager, og at de venter på om de kommer til å flere inn på lager.

Bestillte nemlig en selv den 18nde.

Det står det restnotert, så vil jo tippe at det står det samme hos deg.

Endret av Excelsion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...