Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Få frem sortfargen i plastlister


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp. Det kan kanskje variere frå bil til bil, men verdt eit forsøk. Legger ved eit bilete før og etter eg brukte varmluftpistol på min Primera. Hårføner funker dårlig, for lite varme.

 

list9yt.th.jpg

 

Dette vart gjort i vår ein gang, og ser like bra ut i dag.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Flere muligheter:

 

Skokrem

Armour All

Soyaolje

Majones

Spraylakk

 

Ingenting av dette (bortsett fra lakk) varer særlig lenge.

 

Det finnes enkelte spesialprodukter, men jeg har enda ikke brukt noe som har funket bedre enn ovennevnte DIY-saker.

 

T'Weed

 

PS: Varmepistol skal man i utgangspunktet være litt forsiktig med, det kan få listene til å løsne (om de er limt)

Lenke til kommentar
Prøvd stort sett det meste på markedet, uten langvarig resultat.

Siste jeg hørte skulle være bra var vaselin olje (har ikke testet det selv enda)

5023723[/snapback]

 

 

Støtter den der. Vi selger det her på arbeid. INGEN som har klaget alle er storfornøyde med det. Å ja det varer lengere en ei uke. Ha det på en svamp,dra det over listene, folk bruker det også på fangere, skvettlapene. Funker fett.

Lenke til kommentar

kan uttale meg om armour all som jeg prøvde noen uker siden. Det funket veldig greit, men etter noen uker ser en at det begynner å grå'ne. Gått ca en måned nå, og det er ennå fin farge i det, selv om det ikke var så svart som når jeg påførte det første gangen.

 

Men det er å anbefale å prøve ivertfall.

Lenke til kommentar

Har brukt Armor All på gummilistene som sitter rundt dørene. De er svarte og fine, men brukte det mest for å få brukt den flaska som stod i garasjen, ikke fordi jeg mente at det var det beste liksom.

 

Syns egentlig ikke at ting man gnir eller spruter på plasten er noe særlig hvis man vil ha et relativt varig resultat da dette blir slitt bort av vær og vind. Da tror jeg varmepistol er det beste. Skal se om jeg finner en på den lokale Europris sjappa på mandag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...