Gå til innhold

Hardware-nettverket søker utvikler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OT: Hvordan er det å jobbe nå for HW da dere har fått nye eiere som kanskje er mer profitthungrige enn det dere hra vært vant med fra før?

Har det blitt gjort noen forandringer pga eierne, har de bestemt veldig mye osv.

Er litt nyskjerrig på sånt...

Endret av rakib
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

De fleste seriøse jobber idag krever høyere utdanning, så du vet det. Du får bite i det sure eplet og skaffe deg en grad av et slag. :]

mvh

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
OT: Hvordan er det å jobbe nå for HW da dere har fått nye eiere som kanskje er mer profitthungrige enn det dere hra vært vant med fra før?

Har det blitt gjort noen forandringer pga eierne, har de bestemt veldig mye osv.

5050720[/snapback]

Jeg er egentlig ikke i noen posisjon til å kommentere akkurat dette, mest fordi jeg ikke har vært her så lenge, men denne tråden har mye informasjon omkring akkurat det med oppkjøpet.

Som jeg forsto det ut i fra den tråden, så er Orkla fornøyd med hvordan ting blir gjort, og har derfor ingen spesielle årsaker til å gjøre noen endringer. :)

Lenke til kommentar

Det er riktig som apedoktor sier. Orkla Media har ikke noe mål om å detaljstyre oss, men i stedet har vi fått mange nye muligheter som vi ikke hadde før. For eksempel er det mye enklere for oss å samarbeide med andre bedrifter som eies av Orkla Media. Slikt gjør det enklere å utveksle erfaringer og utnytte hverandres kompetanse.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...