Gå til innhold

En guild ble gitt til meg i går

Anbefalte innlegg

Heisann.

Fikk endelig til å installere spillet, etter myye plundring. Men nå over til det rare som skjedde:

Fikk spørsmål om å joine en guild når jeg var i Ironforge. Har aldri snakket med han som spurte meg, men jeg sa ja. Siden jeg bare har spilt i 1 uke, og er ute etter å joine guild.

Rett etter at jeg sa ja, så jeg i chatten at jeg ble forfremmet til guild master, og 2 stk quitta guilden. Jeg sjekket guild vinduet, og jeg var den eneste i guilden, og jeg stod som guild master. Jeg tenkte hva pokker skjedde nå, hehe. Hva tror dere skjedde? Han som hadde guilden quitta hele spillet? Prøvde sende /w til han, men han var offline 1 min etter at dette skjedde.

Guilden er "Servants of Light" på Sylvanas. Om det er noen som spiller på Sylvanas, og ikke har guild, kan jeg herved recruite dere :D

w/ Gimlinn

Endret av KaLasH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

han dreit vell rett og slett i hele guilden da :)

du kan jo beholde det, og spille litt rundt, kanskje du finner noen på din egen level som vil være i guildet med deg, og etterhvert *vips* har du en guild med folk du selv har valgt og som er dine "venner" :)

Lenke til kommentar

Hehe, virker sånn ja. Veldig rart, men synes jo det er litt tøft jeg da, bra navn også hehe.

Er det ikke noen benefits med å ha egen guild? Bortsett fra å invitere venner. Hørte det koster 10g å opprettte guild, stemmer det?

Lenke til kommentar

er ikke veldig lett å ha et guild som ikke er veldig kjent og stort. folk flest lurer på hvor mange som er i guildet, hvor mage lvl60's og om vi raider ofte. jeg er GL i en guild som for tiden har ca. 42 medlemmer, hvor av disse er 5 lvl60 og ca. 6 til er mellom 50 og 59. jeg prøver å rekrutere folk med jevne mellomrom men er ikke altid veldig lett siden vi ikke er et stort og fancy guild. vi har som regel at de som er borte lengre enn 20 dager blir kicket.

men om noen her spiller på Shadowsong og er uten guild eller leter etter et nytt et, så er 'Corsairs' guildet for deg så sant du ikke er ute etter å raide MC, BWL og Onyxia ukentlig.

Epz.

Lenke til kommentar
er ikke veldig lett å ha et guild som ikke er veldig kjent og stort. folk flest lurer på hvor mange som er i guildet, hvor mage lvl60's og om vi raider ofte. jeg er GL i en guild som for tiden har ca. 42 medlemmer, hvor av disse er 5 lvl60 og ca. 6 til er mellom 50 og 59. jeg prøver å rekrutere folk med jevne mellomrom men er ikke altid veldig lett siden vi ikke er et stort og fancy guild. vi har som regel at de som er borte lengre enn 20 dager blir kicket.

men om noen her spiller på Shadowsong og er uten guild eller leter etter et nytt et, så er 'Corsairs' guildet for deg så sant du ikke er ute etter å raide MC, BWL og Onyxia ukentlig.

Epz.

5023467[/snapback]

Hadde samme problem i min egen guild, men plutselig tok det seg opp, nå er vi 75 medlemmer, 16 lvl 60 og 20 som er 50+ :) Så det gjelder å ikke gi opp, plutselig skjer det ting!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...