KaLasH Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Heisann. Fikk endelig til å installere spillet, etter myye plundring. Men nå over til det rare som skjedde: Fikk spørsmål om å joine en guild når jeg var i Ironforge. Har aldri snakket med han som spurte meg, men jeg sa ja. Siden jeg bare har spilt i 1 uke, og er ute etter å joine guild. Rett etter at jeg sa ja, så jeg i chatten at jeg ble forfremmet til guild master, og 2 stk quitta guilden. Jeg sjekket guild vinduet, og jeg var den eneste i guilden, og jeg stod som guild master. Jeg tenkte hva pokker skjedde nå, hehe. Hva tror dere skjedde? Han som hadde guilden quitta hele spillet? Prøvde sende /w til han, men han var offline 1 min etter at dette skjedde. Guilden er "Servants of Light" på Sylvanas. Om det er noen som spiller på Sylvanas, og ikke har guild, kan jeg herved recruite dere w/ Gimlinn Endret 18. oktober 2005 av KaLasH Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Tviler på at så mange vil joine en guild med en person. Jeg anbefaler deg å disbande guilden og prøve å joine en annen med litt flere spillere. Lenke til kommentar
str00tz Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 han dreit vell rett og slett i hele guilden da du kan jo beholde det, og spille litt rundt, kanskje du finner noen på din egen level som vil være i guildet med deg, og etterhvert *vips* har du en guild med folk du selv har valgt og som er dine "venner" Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 kanskje han ikke visste hvordan han ødela guildet, derfor fant han en lowbie og forfremma han og quitta, gjort det selv . Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Det som er digg er jo at du faktisk slipper masse random ginvites;) Lenke til kommentar
KaLasH Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Hehe, virker sånn ja. Veldig rart, men synes jo det er litt tøft jeg da, bra navn også hehe. Er det ikke noen benefits med å ha egen guild? Bortsett fra å invitere venner. Hørte det koster 10g å opprettte guild, stemmer det? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 koster 10s eller no vel? men er nok som folk over her skrev.. han viste ikke åssen han disband'a guilden så han kom seg ikke ut av den.. derfor requite en som ikke kunne så mye, promote og så quita han.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 koster 10s å opprette guild, og 10g for å lage guild tabard Lenke til kommentar
End-re Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 /gdisband .... disbande guilden Lenke til kommentar
Hanzo Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 hehe, elsker disse moderatorene her Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 er ikke veldig lett å ha et guild som ikke er veldig kjent og stort. folk flest lurer på hvor mange som er i guildet, hvor mage lvl60's og om vi raider ofte. jeg er GL i en guild som for tiden har ca. 42 medlemmer, hvor av disse er 5 lvl60 og ca. 6 til er mellom 50 og 59. jeg prøver å rekrutere folk med jevne mellomrom men er ikke altid veldig lett siden vi ikke er et stort og fancy guild. vi har som regel at de som er borte lengre enn 20 dager blir kicket. men om noen her spiller på Shadowsong og er uten guild eller leter etter et nytt et, så er 'Corsairs' guildet for deg så sant du ikke er ute etter å raide MC, BWL og Onyxia ukentlig. Epz. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 er ikke veldig lett å ha et guild som ikke er veldig kjent og stort. folk flest lurer på hvor mange som er i guildet, hvor mage lvl60's og om vi raider ofte. jeg er GL i en guild som for tiden har ca. 42 medlemmer, hvor av disse er 5 lvl60 og ca. 6 til er mellom 50 og 59. jeg prøver å rekrutere folk med jevne mellomrom men er ikke altid veldig lett siden vi ikke er et stort og fancy guild. vi har som regel at de som er borte lengre enn 20 dager blir kicket. men om noen her spiller på Shadowsong og er uten guild eller leter etter et nytt et, så er 'Corsairs' guildet for deg så sant du ikke er ute etter å raide MC, BWL og Onyxia ukentlig. Epz. 5023467[/snapback] Hadde samme problem i min egen guild, men plutselig tok det seg opp, nå er vi 75 medlemmer, 16 lvl 60 og 20 som er 50+ Så det gjelder å ikke gi opp, plutselig skjer det ting! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå