kilogram Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 IMDb fyller 15 år En av nettets mest populære tjenester, The Internet Movie Database, gjerne bare kjent som IMDb, fyller 15 år i dag. Siden har vært på nettet siden 1990. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Får gratulere IMDb med dagen Fikk først øynene opp for IMDb for 2-3 år siden, men siden da har den vært utrolig nyttig gang på gang. En enkel side som er god i bruk og gir meg akkurat det jeg trenger. Hipp hurra. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Det er ikke før nå i de senere årene jeg har lagt merke til IMDB heller, men fy så nyttigt Trodde forresten IMDB stod for International Movie Database jeg men men... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Om du trodde det ser du ikke godt etter på ting ihvertfall. En utrolig nyttig side jeg har brukt mye, gratulerer med 15 år. =) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Å? Det hadde da ikke vært så urimlig om det hadde vært det de het da de har filmer fra hele globen på listene sine... Edit: Hvis du tenker på at det står på fremmsiden deres (så etter nå) så hjelper ikke det meg stort da jeg stort sett googler meg frem til filmene på IMDB... I opera blir det veldig enkelt slik: g <filmnavn> imdb <evt. årstall> Endret 18. oktober 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg har brukt IMDb en god del selv, og jeg synest det er svært bra. Gratulérer med dagen! Lenke til kommentar
zokra Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Gratulerer med dagen! Virkerlig en nyttig side. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Gratulerer og takk IMDb. Bruker vanligvis den siden flere ganger til dagen. Dersom du bruker Opera kan du lime dette inn i search.ini og bruke "i søkeord". [search Engine 99] Name=IMDb URL=http://www.imdb.com/find?q=%s;s=all Query= Key=i Is post=0 Has endseparator=0 Encoding=iso-8859-1 Search Type=3 Verbtext=17063 Position=15 Nameid=0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå