Teufel Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Noen som har skiftet ut de orginale høytalerene i en Astra 93->97 som kan gi meg en liten pekepinne og noen mål på høytalerene framme i døra? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Noen som har skiftet ut de orginale høytalerene i en Astra 93->97 som kan gi meg en liten pekepinne og noen mål på høytalerene framme i døra? 5022209[/snapback] Det er vel såvidt jeg kan huske 5.25" der. Og som med alt annet i bilverdenen er det nok bare å skru ut en skru eller fler, løsne etpar plasklips og hey, presto dekselet løsner. Ikkeno heksekunst, en ser somregel lett hvor en skal skru Har du forsterker å drive disse med eller skal du drive dem fra spillern? Lenke til kommentar
Teufel Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Har du forsterker å drive disse med eller skal du drive dem fra spillern? 5022397[/snapback] Har forsterker, men tenkte å bare kjøre de fra spilleren... Ser du noen problem med det? Lenke til kommentar
pahf Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Er bestandig en fordel å kjøre de fra forsterker. mere kraft, samt flere justeringsmuligheter m lp/hp slipper en del belastning fra del laveste frekvensene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå