abene Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Ny Windows Vista forhåndsvisning Microsoft har tidligere sagt at de skulle slippe en ny prøveversjon av Windows Vista i hver måned. Nå har de nettopp sluppet en ny forhåndsvisningsversjon med en rekke nyheter og forbedringer. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Ikke at jeg noen gang kommer til å kjøre vista på min egen maskin, men får håpe at "mine netverkssteder" funksjonen ikke låser seg så ofte som i XP da :!: Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Quote: programmer.no Den endelige versjonen av Windows Vista vil trolig være klar i butikkene før juletider 2006. Nei..., så lenge.. Lenke til kommentar
Fury Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Ikke at jeg noen gang kommer til å kjøre vista på min egen maskin, men får håpe at "mine netverkssteder" funksjonen ikke låser seg så ofte som i XP da :!: 5022105[/snapback] Tror jeg neppe. Utviklerene for nettverk-stack'en for Vista lovet at slike ting som irriterende "heng" pga. nettverket i Explorer, blir historie. Akkurat hvor jeg fikk det fra var channel9.msdn.com Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 For meg ser det nok en gang ut som "forbedringene" ligger i programvarepakken, og ikke i selve systemet. Med andre ord: ingenting å flagge for. F.eks. WMPII og IE gir ikke meg noen større grunn til å velge Vista, heller motsatt. Problemet med at XP låser seg i nettverksmapper er et veldig stort problem. Har M$ noen planer om å fikse dette? Eller er det for at M$ skal ha et godt argument for å oppgradére til Vista? Finnes det noen uoffisiell "patch" som fikser det? Lenke til kommentar
Fury Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Det var det jeg nettopp postet om. Om du har tid kan du sjekke ut linken jeg postet. Endret 19. oktober 2005 av Fury Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Det var det jeg nettopp postet om. Om du har tid kan du sjekke ut linken jeg postet. 5028785[/snapback] Jeg lurte på om det var noen patch til windows Xp som skal fikse det? Lenke til kommentar
Fury Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Oi, sorry. Det vet jeg ingenting om.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Oi, sorry. Det vet jeg ingenting om.. 5029903[/snapback] Vet du om det samme problemet gjelder windows (server) 2003? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå