riffraff Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Eg skal prøve og fikse kameraten sin pc.etter at han fikk virus på pc'en og sletta litt for mye.. så etter at eg tok format c og skulle starte pc'en på nytt,setter i oppstartsdisket for windows mill..men får bare feil system disk..om disketten er i eller ikkje...og kommer ikkje videre.. Er det noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre..eller hva som er galt? riffraff Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 sjekk i biosen om maskinen skal starte opp fra A: istedenfor c: Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Jepp, pass på at a: er First Boot Device i biosen. Hvis problemet fortsetter så er det sannsynligvis at disketten er ødelagt. Lenke til kommentar
riffraff Skrevet 30. november 2001 Forfatter Del Skrevet 30. november 2001 Takker så mye for hjelpen..Det viste seg å vere disketstasjonen som hadde tatt kveld.. riffraff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå