aabxx Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Dvs. legge en MP3 ut på wap og overføre det til telefonen som ringetone gjennom siden? Går dette på en nokia 6230i? Eller må man kopiere via lokaltilkobling (kabel, infrarød, trådløst) til datamaskin? Jeg spør dette fordi jeg skal kjøpe en 6230i, og lurer på om jeg skal legge bestilling på en bluetooth-dongle i tillegg. Lenke til kommentar
Werable Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Vil si at altarnativ 2 (lokaltilkobling) er ca. 4 lysår enklere... Går MYE kjappere. Du får jo med en kabel i salgspakken, så du trenger ikke på død og liv en BT-dongel Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 hehe, husker når jeg fikk p910i'n min.. sto i byen å kjeda meg.. hadde jo headsett men dritttlf har jo ikke radio så når jeg kom på url til der det lå noen lovelige mp3'r så dro jeg ned de fra servern min.. rakk å få ned 2 sanger før jeg var hjemme og kunne dra over resten med BT.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå