Marcelo Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Jeg har hatt feil med musen. sånn som at den haker litt og henger etter. tror ikke det er noe feil med hardware, men føler på meg at det kan ver virus eller noe, får musen har ikke vert sånn hele veien, bare i det siste. Men det eneste jeg finner er dette(se bildet) Noen som kan hjelpe meg ut her? Det er en Mx1000 laser mus som følger med det nye settet fra logitech, diNovo Laser EDIT: Jeg legger til et bilde av aplikasjonene som går, sånn hvis noen av dere kan se om det er noe gale der. Endret 17. oktober 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Neon så kunne vert så greie å hjulpet meg ut med dette, får jeg finner rett og slett ikke ut av det?? Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Har du prøvd musen på en annen maskin, for å se om det samme skjer der? Å du kan jo prøve med en annen mus på din pc også. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Har du sjekket at det ikke ligger noe små hår etc. inne ved laseren i musen? jeg hadde problemer med at musen hakket og ikke var helt "frisk", det viste seg at det var et lite hår som satt fast inni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå