Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bytte av ADSL-leverandør


Anbefalte innlegg

Jeg endret fra 1024/256-linje levert av Bluecom for 449kr/mnd til 3000/500-linje lever av LOS for 349kr/mnd i August. Bindingstiden hos Bluecom var over. Når jeg registrerte bestillingen min hos LOS registrerte jeg at jeg hadde linje fra Bluecom fra før. Fikk da en kort beskjed på bestillingsbekreftelsen om at jeg måtte sjekke bindsingstid/oppsigelsestid med Bluecom. Det sto ikke noe om at jeg måtte si opp abonementet hos Bluecom selv. Jeg regnet faktisk med at LOS gjorde dette for meg i og med at de kutta den gamle Bluecom-linja mi når de flytta over til seg, og det er jo slik det fungerer ellers i tele-verden.

Nå er da problemet at Bluecom ikke har fått noen bedkjed om oppsigelse og dermed ikke vil betale tilbake for de månedene jeg hadde forhåndsbetalt (fram til 1. november). Nå fikk jeg i dag i tillegg ny faktura fra Bluecom på nye 6 måneder med en linje som jeg ikke har.

 

Hva gjør jeg? Hvilke rettigheter har jeg?

Endret av sozo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...