Vidarak Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Jeg endret fra 1024/256-linje levert av Bluecom for 449kr/mnd til 3000/500-linje lever av LOS for 349kr/mnd i August. Bindingstiden hos Bluecom var over. Når jeg registrerte bestillingen min hos LOS registrerte jeg at jeg hadde linje fra Bluecom fra før. Fikk da en kort beskjed på bestillingsbekreftelsen om at jeg måtte sjekke bindsingstid/oppsigelsestid med Bluecom. Det sto ikke noe om at jeg måtte si opp abonementet hos Bluecom selv. Jeg regnet faktisk med at LOS gjorde dette for meg i og med at de kutta den gamle Bluecom-linja mi når de flytta over til seg, og det er jo slik det fungerer ellers i tele-verden. Nå er da problemet at Bluecom ikke har fått noen bedkjed om oppsigelse og dermed ikke vil betale tilbake for de månedene jeg hadde forhåndsbetalt (fram til 1. november). Nå fikk jeg i dag i tillegg ny faktura fra Bluecom på nye 6 måneder med en linje som jeg ikke har. Hva gjør jeg? Hvilke rettigheter har jeg? Endret 17. oktober 2005 av sozo Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Står det ikke noe om at LOS tar på seg ansvaret for og si opp den ISP`n du vil bort fra på kontrakten eller at du har fått dette muntlig så er det dit ansvar og si opp abonnementet fra BC.....Tror nok du må betale oppsigelsetiden ut hos BC.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå