FpsStu Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Alle snakker om den overaskende minikjøleskapet hos databutikken.com... Hva hvis jeg Plasserte en/to tanker, evt radiator på den nederste hylla, og drilla 2 stk 1/2" (3/8") hull til silikonrøret, silikon isolert det, og kobla det til vannkjølingssystemet... Hadde ikke det vært litt fett? også samtidig kan du oppbevare cola i den øverste hylla... Det burde OK.no gjøre :razz: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Da vil motoren gå konstant og brenne opp mao ikke lur idé Lenke til kommentar
Profeten Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Mulig jeg tar feil, men jeg mener dette kjøleskapet går ikke på freongass, men bruker en varmepumpe av noe slag... Har et Cola-kjøleskap selv, som er veldig likt, og det har nøyaktig de samme egenskapene som disse kjøleskapene (Kan gå på både 12v og 220v, på kjøle og varme...) Og da ville det vel være mulig å bruke det til avkjøling av vannet? Lenke til kommentar
uGn Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 IOIoIoIoiOIOioIoIoiO NAYJSE. For en bra ide, elegant og praktisk. Noen andre steder de selger noe slikt tro, som kanskje er litt støre i volum også Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Quote: Hva hvis jeg Plasserte en/to tanker, evt radiator på den nederste hylla, og drilla 2 stk 1/2" (3/8") hull til silikonrøret, silikon isolert det, og kobla det til vannkjølingssystemet... Hadde ikke det vært litt fett? også samtidig kan du oppbevare cola i den øverste hylla... Det burde OK.no gjøre _Hvis_ det er slik at kjøleskapet er basert på varmepumpe framfor freongass, burde det være mulig å bruke kjøleskapet til radiatorn, men hvis du plasserer colaen over radiatorn, vil ikke varmen fra radiatorn stige og varme opp cola'en? Tenker kjøleskapet ikke rekker å kjøle ned all lufta før den kommer til burken. Et annet spm. er jo om kjøleskapet er kraftig nok til å klare å kjøle vannet som går gjennom radiatorn, betydelig? Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 hmmmm..... Spørs hvor fort vannet går igjennom radiatorn, eller????? correct me if I am wrong........ Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Skulle tru det ja. http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...m=15&replies=10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå