Bublegum Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Har nettopp mottatt Termaltakes G4-VGA kobber kjøler fra microplex. Lurer på om det er noen som har prøvd å kjøre vifta på denne på noe annet enn 12v?. Har et gainward Geforce 4 4200 golden sample, og lurer på om det blir nok kjøling med å kjøre vifta på 5v?. Tar imot alle tips med stor takk. Det første jeg måtte gjøre var å planslipe kjøleren, da det så ut som den var slipt på grov asfalt, dette syntes jeg er for dårlig på en så pass dyr kjøler, men vet nå foresten ikke om det har så mye å si om overflaten er helt fin eller ikke, men har hørt så mange si at det kan være flere graders forskjell, så jeg tok meg den jobben. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 har ikke prøvd den kjøleren selv, men på et så kraftig kort som GF4 Ti vil jeg anbefale Sterkt å la den kjøre på 12V, den har jo ikke så altfor høyt støynivå uansett, eller? Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Jeg kjører den på 7volt,veldig stillegående.Har et Ti 4200 kort,og det funker utmerket.Vet ikke om det vil gå å kjøre den på 5volt,men du kan jo prøve.... Lenke til kommentar
Bublegum Skrevet 22. august 2002 Forfatter Del Skrevet 22. august 2002 Virker som om den kjøler nesten like bra på 7 volt som på 12 volt, men er det noen elektrogenier som vet om det påvirker stabiliteten på psu'en å kjøre på 7 volt?. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå