Iyon Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hei Planlegger en oppgradering fra 9800 pro i f.b.m. TES IV Oblivion og generell dårlig ytelse i andre spill. Skal bytte ut hk og skjermkort i første omgang. Øvrige specs er A64 FX-53 og 1gb Corsair value select ram. Hadde i utgangspunktet sett meg ut 7800gt som ligger på 3000 ca, men nå ser jeg tilbud på psdata på aopen 7800gtx til 3745, og vurderer å ta dette for en litt mer varig oppgradering. Hovedkort jeg har sett meg ut er enten Msi K8N SLI Platinum eller Abit KN8 SLI for mulighet til sli senere Håper på innspill ang. hvor mye vits det er å gå opp til 7800gtx evt. om Radeon X1800 er noe å satse på når prisene daler litt Mvh Jørgen Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Nja, GTX yter vel i beste fall en 15-20% bedre enn GT, så hvis du har pengene til det, så er det vel like greit å gå først som sist. Jeg vet ikke hvor mye livskraft TES:Oblivion vil suge ut av grafikkortene våre, men etter grafikken å dømme kan det vel bli litt. Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hvis du kjøper Et XFX kort så er Forskjellen fra GT til GTX(nonXFX) minemalistisk. Hvis du ser på Score Charths så ser man en forskjell fra 5-9 FPS. Men da har du det at det kun er Ca 400Kr i forskjell mellom XFX GT og 7800GTX'en fra PSDATA. . mens det billigste 7800GT fås ned i 2700. (POV 7800GT på Netshop) Jeg personlig skal ha meg et skjermkort og klarer ikke bestemme meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå