Gå til innhold

max 200hz på copperhead

Anbefalte innlegg

hei

har kjøpt meg razer copperhead. Det store med denne musa er at du kan kjøre den på 1000hz, men problemet mitt er at den går maks til 200hz(testet med Mouse Rate Checker). Prøvde å "hacke" usbporten men det heller virka ikke. Selv når jeg setter musa til 125hz, så står den på 200hz!

Har prøvd både med og uten drivere! de nyeste driverene løste problemet med at jeg må dra ut musa når jeg starter opp windows, men ikke mer.

Vet ikke om det har noe sammenheng men musa lagger enormt hele tiden!

Noen som hvet hvordan jeg kan fikse dette? eller om det kan fikses?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1) Jeg eier deg i Unreal Tournament ;)

2) Mange har problemer med sin CH hvis du leser på det forumet, men det er ingen som har noen løsning på problemet. Razer gir ut nye firmware og drivere nesten hver dag for å prøve å løse alle problemene. http://razer.tigga.org/phpBB2/viewforum.php?f=27

3) Ser det ut som 200hz hvis du bruker det programmet i linken også?

Endret av Hurley
Lenke til kommentar

1) ja det gjør du sikkert :p

2) har lest litt om det med at du må dra ut musa når windows starter, men lite om muselagg :/

3) bInterval: 0x01, og det betyr vell at det er 1000hz. men det var litt rart siden Mouse Rate Checker viser rundt 200hz. vet at den kan være unøyaktig over 100hz, men kameraten min testa med sin diamondback, og fikk 125hz. så "hacka" han usbporten og satt til 500hz. og den viser 500hz også. litt rart at min som er det doble ikke viser 500hz engang.

Lenke til kommentar
det eneste problemet jeg har er at jeg må ta den ut og sette den inn noen få ganger...

btw, programet du brukte kan ta feil også.

5024096[/snapback]

har du nyeste driverene? Det problemet ble løst med meg på de nyeste driverne :cool:

ja programmet kan ta feil, men det var så rart at kompissen med diamondback har "stabilt" 500hz og jeg får bare 200.

Lenke til kommentar
Kan det ha noe med at han kanskje har USB 1.1?

Ikke vet jeg, men kan være mulig! :p

5030742[/snapback]

tror nok ikke det nei. har usb 2. (MSI K8N Neo4 Platinum)

Fant ut at jeg bare hadde oppdatert driverene, og ikke firmwaren.

Nå får jeg ca 360hz i mouse rate checker. Det er en forbedring, men skulle likt å sett at den låg på 1000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...