PetterP Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Er på utkikk etter en MP3-spiller som også har en god radio, egnet for bruk på bussen. Det er primært radio-delen jeg er ute etter, så jeg trenger altså ikke allverdens minne. Noen som har tips? Er f.eks. radioen på Creative Nano brukbar når man forflytter seg (i Oslo)? Lenke til kommentar
PetterP Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Ingen svar på denne. Jeg må vel tolke dette som at det ikke finnes noen MP3-spiller med god radio? Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg har en Iriver Ifp-795 som har en meget god radio,anbefaler denne. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Har Creative Zen Micro, den fungerer godt i Oslo. Har prøvd det selv. Hvis det er radio-delen som er så viktig, kan du jo kanskje kjøpe deg en fm-spiller istedet for en mp3-spiller, som koster mye mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 -har selv en Pacard Bell AudioKey fm 256MB, som jeg er meget fornøyd med radioen på. Har brukt den på bussen mellom Oslo og Skarnes ( langs rv2 ) jevnlig, og kan egentlig ikke klage på mottaket. Har også benyttet den jevnlig på togruta Årnes - Oslo, og med unntak av siste tunnelen før Oslo s, fungerer dette også akseptabelt, selv om kvaliteten er litt mer varierende på tog av åpenbare årsaker. I Oslo sentrum og trikken/t-banen i Oslo fungerer den forøvrig helt perfekt Anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå