Gå til innhold

Filmen om Hardware-nettverket: Navne-konkurranse!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er jeg tilbake. Jeg har sett igjennom en del forslag. Og ser at det er mye bra. Men så tenker jeg: Jeg har jobbet med denne filmen i et år. Og hele tiden, i en hver sammenheng har jeg kalt den enten "Hardware-filmen", eller "Filmen om Hardware.no". Det er jo fryktelig lame forslag, men stort mer konkret går det vel ikke an å bli. Ellers så kom jeg på et lite forslag nå nettopp.

Det var Martin L. Wirak som startet siden i 1998.

"Martin og nerdene"

Ellers så må jeg si jeg heller mot "Filmen om Hardware-nettverket".

Alt annet blir så veldig kunsterisk, og dette er jo tross alt bare en dokumentar, ikke noen dramafilm.

Lenke til kommentar
Fra gutterom til 9 millioner.

HW.no hadde 9 millioner i driftsinntekter i fjor. Det er mye penger :) Og 6.8 i kostnader, en netto på 1.2 millioner :)

5085847[/snapback]

Er jeg borte, eller rekna du feil? :hmm:

5091583[/snapback]

Jeg er borte ^^ 2.2 millioner. Er ikke sikker på om søstersidene er tatt med though. Joachim, hvor fant du ut det? Tviler ikke på at det er sant.

Lenke til kommentar
Fra gutterom til 9 millioner.

HW.no hadde 9 millioner i driftsinntekter i fjor. Det er mye penger :) Og 6.8 i kostnader, en netto på 1.2 millioner :)

5085847[/snapback]

Er jeg borte, eller rekna du feil? :hmm:

5091583[/snapback]

Jeg er borte ^^ 2.2 millioner. Er ikke sikker på om søstersidene er tatt med though. Joachim, hvor fant du ut det? Tviler ikke på at det er sant.

5138722[/snapback]

Så sant som det går ann å bli ;)Regnskap 2004

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...