galskapen Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 "Hardware.no, Livet bak skjermen" "Hardware.no, En dokumentar" Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hardware.no - Nerdenes samkomst 24/7 Lenke til kommentar
ostov Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Tenkte jeg skulle lage noen dårlige her fra tv programmer: Hardware(.no) hjelper deg Vil du bli nerd? Nerder for livet Yess, skikkelig dårlige, men men Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Noen flere forslag(Skikkelig crappy men ) *Hardware.no - Alfa Omega *Hardware.no - Begynnelsen på alt *Hardware.no - Livet bak brannmurene *Hardware.no - kommer ike på no mer forslag Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 "Hardware.no goes sellout; diskusjon.no" Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Servernes herre®:Nerden(e)s brorskap Nerdenes konge® Finding hardware (-nettverket) Hardware (-nettverket) Reisen til; før fremtiden Hardware (-nettverket) Reisen til den andre siden Analyze hardware (-nettverket) Hardware (-nettverket) Analyze it Oppdrag hardware (-nettverket) Hardware (-nettverket) Nerdenes stolthet Hardware (-nettverket) Historien gjentar seg Huff, jeg som hadde håpet på mange geniale ideer fra meg selv, dette ble visst bare allusjoner, må ta en pause nå. Endret 24. oktober 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
johnj Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 "Behind the Screens - Hardware-nettverket fra innsiden". Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Den siste kunne vært bra, kanskje med litt omformulering. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Hardware-nettverket: Behind the screens. -Behind 170 000 screens... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Funker jo det også Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Så absolutt! Beste forslaget hittil kom fra skapern selv gitt.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 1 Bak Hardware'en 2 Hardware - Supersize Serverpark Seff LarsP og sosohal sine Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hardware - 80.000's bule! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Jeg likte LarsP sitt forslag (Nerdenes Herre: To servertårn), men jeg synes den gir litt inntrykk av at det er film nummer to. Hva med Nerdenes Herre: Nettverkets Brorskap? HW-nettverket er jo kjent for å ha engasjerte lesere. Kenneth: Du har lenket feil i signaturen din, du lenker bare til showforum=63, ikke til denne tråden. Endret 25. oktober 2005 av @kd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Kenneth: Du har lenket feil i signaturen din, du lenker bare til showtopic=63, ikke til denne tråden. 5057564[/snapback] Showforum vel å merke Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hva med: "HW.no-nettverket IRL" Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 *tenker* Fant ikke på noe... Men syns det tenkes litt for lite spill. Ikke bare tenk hw... Fra geek til gamer - en film om mangfold Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Jeg likte LarsP sitt forslag (Nerdenes Herre: To servertårn), men jeg synes den gir litt inntrykk av at det er film nummer to. Hva med Nerdenes Herre: Nettverkets Brorskap? HW-nettverket er jo kjent for å ha engasjerte lesere. 5057564[/snapback] Det måtte i så fall vært: Nerdenes herrer: Nettverkets brorskap, hvis det ikke er slik at det kun er en som dere vil fremheve som sjef av nettverket, noe som blir feil med tanke på at det er fler søstersider, og en sjef innen hver av de. Men nå likte jeg mitt forslag (Servernes herre®:Nerden(e)s brorskap) bedre da men... EDIT: Kom nettopp på hva vi kan kalle tredje filmen... Servernes herrer/Nerdenes Herrer: Atter en film! Jada, vet det ikke kommer så mange filmer, er kun ment som litt ironi. Endret 26. oktober 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå