Gå til innhold

programvare for GPS

aklla

Anbefalte innlegg

jeg har kjøpt meg gps, har prøvd Route 66 og MapSource, men ingen av dem er enkle å følge med på når man kjører, Route 66 funker forresten ikke, så den har jeg ikke gått testet skikkelig, men jeg tror ikke noen av dem har stemmer som sier hvor du skal, MapSource bare viser veien, hvis du kjører utenom veien, så bryr den seg ikke :(

det jeg gjerne vil ha er ett program som ligner på det som er innebygget i biler, der programmet sier hvor du skal, hvis du svinger ut fra den veien så finner den en ny vei utifra hvor du svingte av, har vært borti ett slikt i en BMW

noen som vet hvilke program som passer meg bra, det burde ha hele europa, men jeg må ha Norge og Sverige

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mapsource er ikke beregnet på å navigere etter, det er bare administrasjon av Garmins kartprodukter med nogo attåt. Hvilket Garmin kartprodukt bruker du med Mapsource?

Hvis du har CitySelect kan du laste ned nRoute som har norsk stemmestyring og alt som trengs for bilnavigering. Men den virker bare med Garmin GPS enheter tror jeg.

Jeg har CitySelect med kart for hele vesteuropa, men bruker den på en Garmin GPS og ikke med PC i bilen. Prøvde den med den bærbare på en liten tur for moro skyld, og det gikk helt fint.

Ellers er www.gps.no et fint sted for alt som har med gps å gjøre. De skriver blant annet at MS Autoroute 2006 som slippes om noen uker kan bli et bra og rimelig alternativ for navigering med PC i bil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...