tinsley Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hei! Alle disse technical betaene som blir lansert fra Microsoft, vil de fungere som et stand alone operativ system i den forfatning de kommer i? Jeg har kommet over Vista Technical Beta 2 build 5231 og jeg er veldig gira på å se hvordan Vista ser ut. Vil jeg kunne kjøre denne alene uten XP? Takker Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Det går an men ikke å anbefale. Vent til beta 2 kommer ut. Rykter tilsier at den vil bli public også. Men dersom du har et annet system som du kan installere det på så går det såklart an å bare bruke Vista, men ikke bruk det som hovedsystem. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Ja, det skulle gå bra. Selv om betaene er uferdige produkter, antagelig med noen bugs og andre irritasjonsmomenter - så er det et fullverdig operativsystem Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Hva er forskjellen på en Technical Beta og en "vanlig" Beta versjon? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Det går an å bruke den stand-alone, men det er ikke å anbefale. Om du gjør det kommer du antakelig til å angre. Fikk endelig lovlig tilgang til 5231, så skal teste i morgen kveld hvis den er ferdig lastet ned da... Jeg legger den på egen partisjon for testing. XP blir hoved OS på maskinen inntil Vista er i salg, og kanskje enda lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå