RamGuy Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hei, Jeg lurer på om jeg med mitt Telenor Online Internett ADSL Pluss (2048kb/s) på et Speed Touch Home ISDN Network Termination (3EC18624BCAA02, 1000 ADSL UP) modem og min Compaq 10BASE-T HB1110 HUB kan gjøre sånn at jeg og min mor kan sitte logget på samme ADSL kntoen/linja på sammetid? Er det mulig? Hvordan? Forklar så detaljert som mulig. PS: Jeg har Windows XP Pro og hun har Windows 98SE Lenke til kommentar
pine Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hei, Jeg lurer på om jeg med mitt Telenor Online Internett ADSL Pluss (2048kb/s) på et Speed Touch Home ISDN Network Termination (3EC18624BCAA02, 1000 ADSL UP) modem og min Compaq 10BASE-T HB1110 HUB kan gjøre sånn at jeg og min mor kan sitte logget på samme ADSL kntoen/linja på sammetid? Er det mulig? Hvordan? Forklar så detaljert som mulig. PS: Jeg har Windows XP Pro og hun har Windows 98SE 5021149[/snapback] Det kan du ikke. Alcatel Speed Touch Home er en bridga modem, har faktisk en selv et sted. Du må skaffe deg en router som støtter pppoe, de fleste gjør det. Koble routeren på modemet, pcene kobles på routeren, og begge får internetoppkobling. Du kan seffølgelig bruke windows connection sharing, har liten lyst å gå i detalj der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå