blacktower Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Blant kandidatene som søkte på vår utlysning, har forumstyret nå valgt to nye moderatorer. De heldige er Alastor og Oysfaerg. Vi ønsker dem velkommen og lykke til! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Gratulerer, og lykke til! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Lykke til!=) Håper dere blir litt lengre enn det noen andre moderatorere har blitt, og dere ikke får noen drapstrusler. Uansett, gratulerer med å ha bli plukket ut! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Må gratuleres Så får vi se hvor flinke de faktisk er. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Gratulerer! Dere får gjøre en bra jobb, som jeg vet dere kommer til å gjøre. *smiske smiske* Det eneste rette er å fjerne mine 20%, så blir alt bedre med en gang. Tenk hvor lykkelige vi alle kommer til å føle oss, og tenk hvor fint forumet kommer til å bli. Uansett, lykke til. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Alastor vet jeg kommer til å gjøre en god jobb =) Oysfaerg var mere ukjent navn for meg desverre, men velkommen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Alastor kommer nok til å gjøre en kjempejobb ja og koselig å ha en fra Tøsneberg som mod her inne også, litt bestikkelser så er jeg nede på 0% warn igjen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Har faktisk ikke hørt om noen av de, men de kommer sikkert til å gjøre en strålende jobb. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Gratulerer begge to. Vell fortjent. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hyggelig med flere fra Tønsberg, men gratulerer til begge. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Alastor vet jeg kommer til å gjøre en god jobb =) Oysfaerg var mere ukjent navn for meg desverre, men velkommen 5021188[/snapback] What he said! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Gratulerer. Kjenner til begge og det er nok fornuftige valg. Selv hadde jeg håpet på LarsP, da han beveger seg mye i de deler av forumet der moderatorer kanskje er viktigst. Stemmer LarsP i neste runde jeg da. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Fornuftige valg, lykke til gutta... Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Dette var en gledelig nyhet. Har "fulgt" Alastor over lang tid, spesielt på mobilforumet, og er gledelig at han nå har kommet ordentlig inn i varmen. Et bedre valg skal man lete lenge etter. Oysfaerg kjenner jeg ikke mer enn at jeg husker navnet, men får gratulere deg og. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg får takke for tilliten jeg har fått av høvdingene på forumet, jeg har litt fartstid her, så jeg skal gjøre mitt ytterste for å få ting til å gå på skinner, utdele minst mulig advarsler - og selvsagt sørge for World peace! På en diplomatisk måte ikke minst Takker og bukker Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Gratulere med posisjonen som brukermoderator da gutta. Vi får håpe dere gjør en bra jobb Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 De heldige er Alastor og Oysfaerg. 5021140[/snapback] Hørtes nesten ut som det var en loddtrekning Men over til noe annet, gratulerer dere begge. Ikek vet jeg hvem dere er, men det blåser jeg i, bare dere blir en stund, og gjør en god jobb(siden dere er nye kan jeg nevne det med en gang: jeg har immunitet her på forumet). Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Huff, for et vanskelig navn på han ene.. Men, gratulerer! Lykke til med masete forumbrukere! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Alastor vet jeg kommer til å gjøre en god jobb =) Oysfaerg var mere ukjent navn for meg desverre, men velkommen 5021188[/snapback] What he said! 5021504[/snapback] What they said. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Gratulerer begge to Jeg lurer på hvor mange søkere det var? Kanskje en høvding kan svare på det? Det hadde vært gøy å vite om det er rene idol-tilstander eller om det var slapp søking. Endret 18. oktober 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå