El Matador Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Heisann! Jeg har i lengre tid savnet prat rundt Ishockey på forumet. Derfor starter jeg en tråd der man kan snakke generelt rundt dette emnet. For å få i gang praten kan vi jo starte med; hvem du tror vinner serien? Selv tror jeg Storhamar, men med Stavanger og/eller Vålerenga tett oppi. Kom igjen folkens, snakk! Lenke til kommentar
Cevon Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 hehe, er selv fra hamar så, "Dragons for ever!"... Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Holder med Østfolds stolthet - Comet jeg da Overraskelseslaget så langt denne sesongen, uten tvil! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Holder med Østfolds stolthet - Comet jeg da Overraskelseslaget så langt denne sesongen, uten tvil! 5157309[/snapback] Nei, Det så lovende ut i begynnelsen, men de er ikke gode nå lenger. Stavanger sliter også for tiden. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Spilte ca. 15 år ishockey i Finland i mine ungdomsdager, fikk første skjøyter når jeg var ca. 5 år... (heia Tappara fra Tampere) http://www.tappara.fi/ Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Gammel tråd, beklager, men fant ingen annen. Ishockey er kanskje ikke en særlig stor sport i Norge, noe man merker når man ser på landslaget. Men det er på god vei, ihvertfall. Men når Norge bare har et titalls skikkelige ishaller, og Sverige mange hundre (litt usikker på Sverige), er det ikke rart resultatene blir som de blir. Ser forresten Sverige - Tsjekkia nå. Sverige gjorde det ikke bra i første omgang, og det var 2-1 til Tsjekkia. Nå kom de tilbake og det er 4-2 Selv har jeg ikke prøvd ishockey annet enn når vi var på skøyter med klassen nå i vinter. Men følger med på VM hvert år Endret 9. mai 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Norge er ikke så gode som vi håper. Trenger mer rekruttering = flere talenter = flere toppspillere. Det er enklere å vedlikeholde en kunstgress matte. Økonomisk sett. Norge har jo evig mange fotballbaner i forhold. hmms, et paradoks da at norge ikke er bedre som landslag i fotball da. Bah, ble forvirret Lenke til kommentar
bayern2 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 vi har is hall i kongsberg også men der tar de isen før påsken dette er rimelig kjipt fordi komunen ikke har nokk penger Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Hallen i Asker blir brukt så mye at det er totalt umulig å finne ledige minutter der. Askerhallen må pusses opp, og en treningshall ved siden av. Interessen for hockey, og dermed også rekruteringen er avhengie av flere haller. Med en hall på hvert hjørne, og masse åpne baner, blir folk happy! Endret 19. mai 2008 av Maggis Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Når Oilers får opp den nye hallen, skal du se at det blir "goe gang" i Oilers igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå