Gå til innhold

spørsmål angående se w550i

Nauz

Anbefalte innlegg

hei,

satt her om dagen og kjikka på mobiler, siden den jeg har nå(se k500i) begynner å blir sliten så er det behov for ny.. + at jeg enda ikke har fått kjøpt meg mp3 spiller så tenkte jeg å kjøpe" alt i ett" ;) så kikka litt på tlf er,, siden jeg er kun 14 år og "uten jobB :p " har jeg ikke så mye å rutte med.. først så jeg på se w800i mens syns denne ble for dyr, og begynte å kikke etter en "biligere utgave".. men fant ikke noe.. så går det en uke så pluttselig får jeg se se w550i :).. er jo akkurat den telefonen jeg er ute etter,, 256mb minne so er mer en nok for meg, 1,3mp kamera som også holder i lange baner til mitt bruk, samt radio, blåtann, ir,og et mulighet til litt små filming(av jenter på skolen :p ) telefonen er også ganske god å spille med hører jeg noe som kommer godt med på lange bil turer osv.. + den fine formen ;) ser det ikke er "EDGE" men pytt pytt,, hva skal JEG med det?? :p

men over til poenget: har bestemt meg får å satste på "netcom young" talk ;) ser at den selges med "young talk" på siba for 1990kr noe som er akkurat det jeg hadde tenkt til å gi ;) men er det noen andre steder man får den med "young talk" til en pris på ca 2000kr?? eller billigere,, har sett i lefdal avisen og på elskjøp sin hjemmeside men så ikke noe.. noen som har noen "forslag" eller veit et annet sted den selges?

og er det noen som har noe å si på den?? noen som veit noe om lyd kvaliteten?? .. er jo en "walkmann" tlf så skulle tro det var ganske ok lyd ;)

ps: litt dårlig "tråd" navn.. men fant ikke på bedre.. :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...