Nauz Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 hei, satt her om dagen og kjikka på mobiler, siden den jeg har nå(se k500i) begynner å blir sliten så er det behov for ny.. + at jeg enda ikke har fått kjøpt meg mp3 spiller så tenkte jeg å kjøpe" alt i ett" så kikka litt på tlf er,, siden jeg er kun 14 år og "uten jobB " har jeg ikke så mye å rutte med.. først så jeg på se w800i mens syns denne ble for dyr, og begynte å kikke etter en "biligere utgave".. men fant ikke noe.. så går det en uke så pluttselig får jeg se se w550i .. er jo akkurat den telefonen jeg er ute etter,, 256mb minne so er mer en nok for meg, 1,3mp kamera som også holder i lange baner til mitt bruk, samt radio, blåtann, ir,og et mulighet til litt små filming(av jenter på skolen ) telefonen er også ganske god å spille med hører jeg noe som kommer godt med på lange bil turer osv.. + den fine formen ser det ikke er "EDGE" men pytt pytt,, hva skal JEG med det?? men over til poenget: har bestemt meg får å satste på "netcom young" talk ser at den selges med "young talk" på siba for 1990kr noe som er akkurat det jeg hadde tenkt til å gi men er det noen andre steder man får den med "young talk" til en pris på ca 2000kr?? eller billigere,, har sett i lefdal avisen og på elskjøp sin hjemmeside men så ikke noe.. noen som har noen "forslag" eller veit et annet sted den selges? og er det noen som har noe å si på den?? noen som veit noe om lyd kvaliteten?? .. er jo en "walkmann" tlf så skulle tro det var ganske ok lyd ps: litt dårlig "tråd" navn.. men fant ikke på bedre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå