vampyra Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) hei. jeg lurer på om jeg kan oppdatere windows xp til windows vista uten og måtte boote opp på noen slaks viss. sånn atte jeg kan opdatere windows xp mens den ennå kjører og bare kjører en instalasjonsveiviser for vista? har hele dvden på dataen! klæmz snow Endret 17. oktober 2005 av vampyra Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Vista er ikke noe ferdig versjon som skal erstatte XP, vista er bare en prøve versjon. Men ellers må du innstallere i bios. Lenke til kommentar
vampyra Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 sorry.. men jeg skjønte ikke så mye av det! forklar litt mer er du snill Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hvis du absolutt skal leke deg med et halvferdig OS for å se hva det får til. For det er jo ikke snakk om at dette er et OS du kan bruke til stort enda. Eller, det du kan bruke i det nå kan du fint bruke XP til. Det som er unikt for Vista i henhold til grafikk støtte, er det jo ingen spill der ute som støtter enda. Så forelsår jeg du finner en gammel liten HD (80 GB eller mindre) og plugger inn og instalerer og leker deg. Så plugger du den ut og setter inn den gamle med XP når du vil gå tilbake. Et dual boot oppsett med XP og Vista er nok mulig, men med et OS i beta ville jeg nok styrt unna. Klusser du det til må du slette alt... AKIRA Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Siden trådstarter åpenbart ikke vet hva han holder på meg, kan jeg tenke meg at det ikke under noen omstendigheter er noen vits for han å "oppgradere" til Windows Vista. Lenke til kommentar
vampyra Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 okay. menne jeg har jo ikke dvd brenne cd. skal være dvd brenner på msakina menne den fnker ikke.. åssen kan jeg instalere vista på en aen harddisk da??:S klæmz meg Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Vista er ikke noe ferdig versjon som skal erstatte XP, vista er bare en prøve versjon. Men ellers må du innstallere i bios. 5020928[/snapback] Hva mener du me å installere i BIOS? Sist jeg sjekket installerte man ting på harddisken - BIOS står for Basic Input Output System, og er da kort fortalt det grunnleggende systemet som ligger i en chip på hovedkortet som styrer den grunnleggende konfigurasjonen av enhetene på maskinen din. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 okay. menne jeg har jo ikke dvd brenne cd. skal være dvd brenner på msakina menne den fnker ikke.. åssen kan jeg instalere vista på en aen harddisk da??:S klæmz meg 5021026[/snapback] mitt beste tips er at du sletter din piratversjon av windows vista og holder deg til xp. sistnevnte er svært mye bedre til vanlig bruk. de versjonene av vista som er lekket til nå funker egentlig ikke til stort, og er mest for utviklere. så; slett vista beta, og bruk heller diskplassen til noe mer nyttig, som feks pr0n. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 og bruk heller diskplassen til noe mer nyttig, som feks pr0n. Good advice! AKIRA Lenke til kommentar
vampyra Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 menne jeg vill gjærne prøve vista også.. og hva i h er pron??:S:S klæmz Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 er du seriøs vampyra? Lenke til kommentar
vampyra Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 ja! det er jeg altid! menne lurer på en ting til . hva betyr Mount with an ISO Lenke til kommentar
mkon Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hva skal du med vista uansett....hva skal du med xp?? Gidd ihvertfall å legge inn et crappy os,,,denne gangen redder kanskje lite kunnskap deg "mount iso" For all del hold deg til en strippa utgave av xp......vista er jo et så effekt belagt os at du kunne trodd det var et interaktiv spill som sugde deluxe.... Lenke til kommentar
vampyra Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 samma lizzom.. jeg prøver og legge det inn på en anen harddisk i mora. kjøper dvd brenne cder:P takk for råd.. klæms Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Stenges Denne tråden bevega seg styggeleg nært eit "punkt 8"-brudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg