Slip Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Skulle partisjonere en 250gb hd i windows. Den vistes kun som 131gb, og skulle legge til det som manglet. Endte opp med at den ble til 1.4TB! Får ikke gjøre en dritt med disken, står bom fast. Noen som vet en løsning? Jeg får ikke formatere eller noen ting :/ Pc'n nektet og boote en gang, etter dette. Disken vises ikke i windows, kun i Partition Magic. Men jeg får ikke gjøre noen endringer.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Hva annet enn å formatere er det du har gjort ? Høres ikke logisk ut at dette skulle skje bare ved formatering, vil tro at du har forrandret noen innstillinger også! Enten i BIOS eller i PM. Edit: Prøv å formatere den i diskbehandling i stedet: Start - Kontrollpanel - Ytelse og vedlikehol (bytt til katogorivisning dersom du har på klassisk visning) - Administrive verktøy - Datamaskinbehandling Gå på diskbehandling i margen - finn den eksterne disken, høyreklikk på den g velg formater! Lykke til Endret 17. oktober 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Slip Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Eneste jeg gjorde var og sette størrelsen, og apply. Så ble det krig her! :/ Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Kanskje hovedkortet ikke støtter større harddisker? (så du må oppdatére BIOS?) Lenke til kommentar
Slip Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Har en 300gb i den her til tider, funker fett.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hmm, da skal den være gammel Les editen min! Lenke til kommentar
Slip Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Prøver nå. Svarer straks Lenke til kommentar
Slip Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Stoppet underveis... feilmelding Lenke til kommentar
Slip Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Den står visst som "MBR" partisjon, hva er det? Lenke til kommentar
Slip Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Hehm. Etter mye frem og tilbake, så reboota jeg for ja.. har ikke tellinga, men mange ganger. Og da fikk jeg plutselig formatere og det funket. MEGET rart, men det funket. Takk for tips! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hor fikk du formatert den da? PM eller diskbehandling? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 [dårlig humor] Det var jo en billig harddisk da 1,4 Terrabyte ville kosta flesk elns [/dårlig humor] Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Selg den på e-Bay Bare legg ved screenshot Lenke til kommentar
Slip Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Hor fikk du formatert den da? PM eller diskbehandling? 5021017[/snapback] Utforsker - Høyreklikk - Egenskaper - Format. Prøvde mange ganger før dette forsøket. Men plutselig gikk det. Hva får man for en 1.4TB på ebay mon tro? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Kommer helt ann på hvilken tard som biter på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå