Salvinorin Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hjelp! Når jeg spiller spill (hvilket som helst spill, CS, AOE-III) så får laptopen i perioder lag. Akkurat som om man drar ut strømkontakten. Når jeg spiller Source, så etter 2-4 min så flikker skjermen en gang, så må jeg spille i ca 10 sekunder med heftig lag og alt beveger seg sakte, så flikker skjermen igjen å alt blir smuth! Jeg tenkte kansje den skrudde ned CPU power automatisk så skrudde opp igjen, men jeg tror ikke det er det fordi jeg har instalert NHC som er instilt på at den skal kjøre 2ghz konstant. Noen som kan hjelpe? Kansje jeg er nødt å sende den inn til netshop for rep, allerede. Alt av drivere er oppdatert unntat bios, den er den som fulgte med Lenke til kommentar
nerval Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Tråden for 1559 laptop brukere. Tips og tricks Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Har du mye RAM? Anbefaler 1024 om du ikke vil kjøre 2048 Lenke til kommentar
Salvinorin Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 ja jeg har skrevet i 1559 forumet allered. Jeg har 2 giga ram 2 ghz prosessor.. Netshop sa jeg måtte sende den inn Lenke til kommentar
Salvinorin Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) kunne det funka å oppdatere bios? ........................... Endret 24. oktober 2005 av Salvinorin Lenke til kommentar
SolitaryB Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) ..postet i feil tråd.. ack Endret 18. oktober 2005 av SolitaryB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå