Rebelle Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Finner ikke ekstern harddisk os. winxp alt ser greit ut, drivere aut.installert men finner ikke igjen hd i min datamaskin eller under diskbehandling i adm.verktøy. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hmm, er ikke sikker på hvordan det er med eksterne disker, men jeg regner med at de må formateres før bruk på samme måte som interne disker Slik gjør du: Start - Kontrollpanel - Ytelse og vedlikehol (bytt til katogorivisning dersom du har på klassisk visning) - Administrive verktøy - Datamaskinbehandling Gå på diskbehandling i margen - finn den eksterne disken, høyreklikk på den g velg formater! Lykke til Lenke til kommentar
Rebelle Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Hmm, er ikke sikker på hvordan det er med eksterne disker, men jeg regner med at de må formateres før bruk på samme måte som interne disker Slik gjør du: Start - Kontrollpanel - Ytelse og vedlikehol (bytt til katogorivisning dersom du har på klassisk visning) - Administrive verktøy - Datamaskinbehandling Gå på diskbehandling i margen - finn den eksterne disken, høyreklikk på den g velg formater! Lykke til 5020736[/snapback] Hadde det vært så greit da. jeg formaterte den før jeg innstallerte den i ekstern boks. men den er alstså ikke visuelt synlig noen steder om jag kan si det på den måten Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 sikker på at boksen støtter disken? Gi oss lit info om HDD og eksterne boksen da Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hører du at disken starter? Hører du slik pling i windows når du kobler den til? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Flyttes fra tilbakemeldinger om hardware.no til lagreningsmedier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå