Holmesdale End Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Hvordan i huleste får jeg e-posten il å funke på T68 opp mot Nextgentel/Broadpark? Går det i det hele tatt an? Har lagt inn mail.broadpark.no som POP3-server. Inngående port er 110 og utgående 25. Brukernavn og passord er ok. Når jeg kobler opp enten via WAP eller GPRS så leter den etter serveren, men finner den ikke... Noen av dere kan helt sikkert dette. Har dere en løsning for meg? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 har hatt litt problemer med det samme selv.. men fant aldri en skikkelig bra løsning. Gidda ikke pusle så mye med det.. Prøv å bruk ipadressa til mailserveren.. evt sjekk ut http://www.tsixtyeight.com for mer hjelp.. forumene der er fine. Lenke til kommentar
Holmesdale End Skrevet 22. august 2002 Forfatter Del Skrevet 22. august 2002 Takk for svar, grei side forresten. Ser ikke for meg at dette egentlig har noe med hvilken telefon jeg bruker, men mer generelt hvordan man kan sette opp mot Broadpark. Flere med ideer? Lenke til kommentar
goggi Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 spørs om du bruker telenor eller netcom. uansett er det bare å ringe de så får du tilsendt oppsett på sms. i hvertfall får du det fra netcom. Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Det er forskjellig oppsett for GPRS og GPRS(data/mail). Begge oppsettene får du tilsendt fra teleoperatør. Jeg fikk i alle fall det fra Netcom. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 om det ikke står her: http://www.opheim.com så mail webmasteren der og spør om tips...han skal ha oppsett for nextgentel..og de fleste "avanserte" mobiler.. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå