Qais Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg skal kjøpe meg ny mobil, så lurer eg på hva som er det beste valget mellom N70, 6680 og 6280? Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hva som er det beste valget kan ikke vi vite. Det avhenger av dine behov. Jeg vil anbefale deg å lese amobil sin artikkel om "Hva er Symbian?" og så spørre deg selv om du har behov for det. 6680 kan du uansett utelukke, da den er forgjengeren til N70 og har samme pris. N70 er altså bedre kjøp. Lenke til kommentar
Qais Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 men så er det jo den berykta treigheten til N70 som plager meg. er den så treig så mange tester skal ha det til? og der det irriterende? Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 men så er det jo den berykta treigheten til N70 som plager meg. er den så treig så mange tester skal ha det til? og der det irriterende? 5020584[/snapback] Det kommer helt ann på hva du er vant til fra før. En Symbian telefon er noe tregere av naturlige årsaker. Det er også avhengig av brukeren. Glemmer du å stenge ned programmer og lagrer f.eks. alle bildene dine på ei mappe kan det etter en tid selvfølgelig skape problemer. For å si det enkelt, behandler du en Symbian telefon som en PDA, og ikke en ordinær telefon, får du ingen irriterende overraskelser. Lenke til kommentar
Qais Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 for å si det ærlig, så har jeg ikke så mye bekjenskap me PDF, men det hadde ikke vært dumt å prøve Symbian heller... viss det er så du seier, at viss du har "alt på stell" unngår du mye treighet, så tror jeg ikke det bli så stort problem... Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 for å si det ærlig, så har jeg ikke så mye bekjenskap me PDF, men det hadde ikke vært dumt å prøve Symbian heller... viss det er så du seier, at viss du har "alt på stell" unngår du mye treighet, så tror jeg ikke det bli så stort problem... 5021293[/snapback] PDF, du mener PDA? Med en Symbian baseret telefon kan er det bare du som setter grensene til hva du vil bruke den til. Det er utrolig mangen muligheter. Jeg vil personlig anbefale det på det varmeste Lenke til kommentar
Qais Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Ja, PDA hehe... men da tror det blir N70... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå