Anders Leipsland Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 På http://forum.hardware.no/nettikette.php står det: Quote: Spam omfatter også direkte utskjelling av personer, ofte kalt flaming. Slike tråder fører til utestenging av trådstarteren i en lengre periode, samt at alle brukerne som har postet i tråden får en kortere utestenging. Dette for å hindre at flamere får den oppmerksomheten han søkte etter. Dette gjelder også i vanlige spam-tråder, som er laga for å ødelegge for andre brukere. Altså, hvis bruker X starter en fin og seriøs tråd og jeg flamer bruker X så blir altså X utestengt (permanent/lang tid?), mens jeg bare får en kortere utestengning Nå vet jeg hvordan jeg skal bli nr.1 på Hall-Of-Fame her <seriøst> bytt ut "trådstarteren" med "brukeren som flamer" elns</seriøst> Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 samme sak som sjanten ble bannet på .. husker vel det ??? der gikk #hw.no@undernett i aksjon Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Ante ikke at denne tingen fantes...hva med å legge den til til den menyen til venstre der "Forside", "Registrer" osv ligger?? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Ok, legg merke til alder... :smile: Er ikke det å si "ett tilbud" feil, er det ikke heller "et tilbud?" Quotet ikke men det ligger under det pointet "Forumet er ingen rettighet" eller noe sånt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå