Gå til innhold

78ooGT - Men hvilken produesent?

onimusha

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et XFX kort... Spill ser helt ok ut med det... Synes ikke vifta bråker særlig (kresen på det). Men er redd den vepsen kommer til å sette igang etter noen måneder (Håper Artic Cooling kommer med en løsning der...)

Edit: Næmmen! Se her da! Dette må prøves!

Endret av Knutgrus
Lenke til kommentar
Jeg har et XFX kort... Spill ser helt ok ut med det... Synes ikke vifta bråker særlig (kresen på det). Men er redd den vepsen kommer til å sette igang etter noen måneder (Håper Artic Cooling kommer med en løsning der...)

Edit: Næmmen! Se her da! Dette må prøves!

5020553[/snapback]

Passer ikke den som kom til 6800ultra da?

Lenke til kommentar
Club 3d sine er veldig bra, har det selv.. :)

Xfx sine er mere klokka men bråker mer da.. :ermm:

Innlegg nr 100... :w00t:

Edit: Club 3d er billig..

5020488[/snapback]

Kan skrive under på det... betalte 3799,- for mitt Club3D 7800 GTX, og det er MINST like bra som alle de andre produsentene. Helt ok bundle, fulgte med alle typer kabler man trenger, samt overganger og spill, Colin McRae Rally 2005.

Når det gjelder ytelse er det som alle andre default-klokka GTX kort, men det overklokker noe sykt bra. Sjekk mine 3D-mark, og sjekk frekvensen på kortet: http://service.futuremark.com/compare?3dm05=1312063 (default er 430/1200)

Lenke til kommentar
Er jo bra klokket det der, er det stabilt også?

5020827[/snapback]

Dønn stabilt... Det skal nevnes at innstillingene mine i clock-settings "kun" viser 498 MHz, men alle programmer som måler hastighet viser 567 MHz... Er veldig usikker på hva som er riktig her. Uansett - 8762 vs 7602 3DMark (OC vs standard). Ikke noe å si på det :)

Men uansett, de billige korta overklokker stort sett like bra som de dyre. Unntaket er kanskje ukens tilbud på komplett.no nå, Golden Sample korta til Gainward bruker å være utstyrt med litt mer "ekslusiv" ram og kjøling og sånt, og være tilpasset overklokkere i større grad. Koster dog mere enn vanlige kort. Uansett hva du velger får du ikke noe dårlig kort :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...