x-team Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Må vel sette pcen min tilbake i tid pga den er sur som **** og lite som funker, og det jeg lurer på er om alt jeg har lagra nylig blir borte da? Funker det greit og bruke systemgjennoppretting i windows eller bør jeg bruke noen spess programmer til dette? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Systemgjenoppretting i Windows har funket bra de gangene jeg har prøvd det. Det fjerner programmer og drivere lagt inn etter gjenopprettingstidspunktet, men fjerner ikke lagrede filer. Lenke til kommentar
x-team Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Så mp3filer og bilder og sånn blir ikke borte? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Så mp3filer og bilder og sånn blir ikke borte? 5020471[/snapback] Nei, men det er aldri dumt med backup... Lenke til kommentar
x-team Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Har alt sånnt på egen partisjon.. Så det blir ikke rørt for og si det sånn? Lenke til kommentar
x-team Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Prøvde og sette pcen tilbake i tid nå men bare denne meldingen kom opp etter pcen restarta.. har prøvd andre tids pungt. Hva betyr det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå