simalarion Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 På feks mpx står det ubekreftet 28 oktober, noe jeg ikke kan forstå da ikke kortene skall slippes før 5 nov etter hva jeg har hørt. Noen som kan bekrefte en dato?, om noen webshopper er innom tråden håper jeg dere kan legge in noen ord om dette også, om feks når de kan forventes osv. Offtopic Grunnen til at jeg lurere er fordi jeg ble spurt om å bygge en high end pc, det jeg kan gjøre om xt skulle komme så tidlig er å selge ham mitt gtx så kjøper jeg et x1800xt, men da kan jeg ikke vente langt ut i jule tider. Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 http://graphics.tomshardware.com/graphic/2...ed_land-04.html Her ser du at Angitt release date er 5.November. Men hvor mye du kan stole på dette er en annen sakt. ATI har mistet masse troverdighet etter alle løftenene om når X1000 serien skulle komme som ikke ble opprettholdt. Jeg har gitt deg informasjon fra en kilde jeg stoler på. Opp til deg å vurdere den Lenke til kommentar
HKS Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Nesten så jeg kan si at antallet x1800XT kort vi kommer til å se før jul er minimale... ATi lovte dyrt og hellig at x1800XL skulle bli tilgjenglig i større volum på lanseringen, og i Norge er det enda ikke tilgjenglig... Norek/Komplett har satt 1. desember som ubekreftet levering av XL kortene... Ser ut som ATi drar nok en "x800XT PE" les: Press/Phantom Edition... Hjelper ikke å ha beste kortet på papiret når konkurenten har shippet i store volum siden midten av juni... Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Går ut fra at dette er et PCI-e-kort..? Lenke til kommentar
graks Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 på mpx sine sider,sider de at de får kansje in Club3D Radeon X1800XT 512MB den 28.10 http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=58010 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Var det ikke det jeg skrev?, det er dette som umulig kan stemme, når det slippes 5nov, for sendet en mail til mpx å høre Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Leser på en side på nettet her at X1800 XT (512 MB) faktisk scorer mindre enn X800 XL (256 MB) på en del ting.. Se her.. X1800 XT X800 XL Gleder vi oss uten grunn, eller er ikke dette noe å høre på? Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Er det bare meg, eller er det flere som synes at dette kortet starter på en hyggelig pris, og at det om et halvt års tid faktisk skal være mulig å kjøpe et bra kort for en billig penge? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Noen rykter skall også ha det til at x1800xl er gitt ut på xt brikkene som ikke funket, de er derfor umulig å klokke videre selv med vannkjøling, dette har jeg lest fra en bruker som har kjøpt det, tror det stod bomm fast på 8000 i 3dmark 20005. Og som med et stock kort fikk idle temp på 86 grader. Har mine tvil med x1800xt, men nå har jeg mulighet til å jumpe over for en billig penge, haddet jo vært morsomt å prøvd, har ikke noen forventinger om noe særlig forbedringer (spilte i hele går på 490 - 1400 uten artifacts på luftekjøling med mitt gtx gs) så det er som nevnt bare for forandringen og moroa Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Du burde kunne se en klar forskjell i texture filtering kvaliteten i enkelte spill hvis du har øye for slikt. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Vel, jeg har fått bekreftet, inn til Norske nettbbutikker den 8-9nov, og da skal det være et XXX antall i alle nettbutikker til 11.11, som da vil datoen. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Har ikke fått noe sar enda (2virke dager), noe jeg regnet med da jeg inbiller meg at de setter opp en slik dato for å selge mest mulig for så å bare fosryve datoen, har sett det på mange webshopper ofte. Det er lov å håpe i alle fall, haddet vært gull å fått prøvd det. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg antar at det har noe med MPX sin litt kreative beregning om hva som er på lager som er årsaken til dette. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Finner fader meg ikke x1800xl inne noen steder her til lands en gang så jeg hopper å bæsjer i hele Ati denne omgang. Litt synd, nå haddet jeg sjangsen til å hoppe over med et mellomlegg på 1600kr. Tentke å selge mitt 7800gtx gs som jeg betalte ca 5 høvdinger for - for 3000kr ( billigste pris er nå 4700kr, han skall egentlig ha et 7800gt), så kjøer jeg 1800xt 512 for 4600 så er vi beggy happy, men med farta til Ati blir nokk ikke dette noe av Endret 20. oktober 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Først var det den regelen på 13 tegn og så var det SVARET på spørsmålet: ATI leverer så da er svaret nei, man vet aldrig nå de faktisk leverer Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Da er nokk saken klar, mpc ønsker ikke å svare meg, ikke noe å gjøre med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå